اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر صورت گرفت

بهره‌برداری از 2 واحد صنعتی در شهرک صنعتی فاروج

خبرگزاری فارس: 2 واحد صنعتی در شهرک صنعتی فاروج همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 2 واحد صنعتی در شهرک صنعتی فاروج

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، این آیین با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرعامل شرکت گاز و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی در این آیین گفت: واحد تولیدی متین فاروج تولید کننده کیک و کلوچه و واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی در شهرک صنعتی فاروج به بهره‌برداری رسید که با بهره‌برداری از این دو واحد صنعتی برای حدود 40 نفر ایجاد اشتغال شد.

محمدرضا باقری اظهار کرد: واحد تولیدی متین فاروج تولید کننده کیک و کلوچه با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی و دریافت سه میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات از محل کمک‌های فنی و اعتباری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با سرمایه 13 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی در این شهرک نیز با اشتغال 15 نفر و سرمایه 11 میلیارد ریال در زمینی به مساحت بیش از چهار هزار و 200 متر افتتاح شد.

استاندار خراسان شمالی هم در این مراسم گفت: بهره برداری از این پروژه‌ها باعث افتخار ملت به خصوص مردم استان است و امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور ما به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

محمود احمدی‌بیغش اظهار کرد: تمام آحاد مردم باید در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات ریاست جمهوری با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری حضور یابند تا این مشارکت و حضور مردم خاری در چشم دشمنان ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول