اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

21 شهرک صنعتی مازندران از نعمت گاز برخوردار شدند

خبرگزار ی فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: 21 شهرک صنعتی مازندران از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

21 شهرک صنعتی مازندران از نعمت گاز برخوردار شدند

عباسعلی وفایی‌نژاد امروز در حاشیه بهره‌برداری از گازرسانی به شهرک صنعتی نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا افزود: خدمات‌رسانی به شهرک‌های صنعتی با برنامه‌ریزی در حال انجام است و تاکنون خدمات زیربنایی مناسبی به شهرک‌ها ارائه شده است.

وی ادامه داد: فراهم‌ ساختن زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از جمله برنامه‌های مورد نظر ماست که در همین راستا برای زیرساخت‌های آب، برق، گاز و تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی مازندران تاکنون 120 میلیارد تومان هزینه شده است.

وفایی‌نژاد گفت: البته این زیرساخت‌ها نیازمند بهبود و رفع مشکلات احتمالی نیز است که در صورت اختصاص 120 میلیارد تومان در این راستا مشکل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی رفع می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به گازدار کردن 21 شهرک صنعتی مازندران اظهار کرد: برای گازدار کردن این شهرک صنعتی تاکنون 6 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 800 واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی مازندران از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: حفظ محیط زیست و منـابع طبیعی، حذف سوخت فسیلی و بهره‌گیری از گاز طبیعی، کاهش آلودگی هوا، حفظ صیانت از محیط زیست و فضای سبز از مزایای ویژه گازرسانی به شهرک‌هـا و نواحی صنعتی مازندران است که در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اهمیت گاز در چرخه تولید و صنعت گفت: در راستای سیاست‌های دولت و اجرای صحیح هدفمندی یارانه‌ها، پروژه گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: استفاده از گاز طبیعی برای صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی به‌منظور کاهش هزینه‌ها در تولید محصولات بسیار بااهمیت است.

به گزارش فارس، مازندران دارای 38 شهرک و نواحی صنعتی است.

انتهای پیام/86002/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول