اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال/165

پایانه گل و گیاه شهرداری به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: شهردار قائمشهر از بهره‌برداری پایانه گل و گیاه شهرداری قائمشهر خبر داد.

پایانه گل و گیاه شهرداری به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، عباس صالح‌زاده شهردار قائمشهر با تأکید بر ایجاد فضای سبز و گل‌آرایی در سطح شهر اظهار داشت: به علت قیمت بالای گل، درآمد شهرداری قائمشهر برای خرید و گل‌آرایی بسنده نبود.

وی ادامه داد: به همین منظور، شهرداری زمینی را به مساحت 16 هزار و 218 متر مربع برای ساخت پایانه گل و گیاه در منطقه سمنادشت خریداری کرد که امروز شاهد بهره‌برداری از این پایانه هستیم.

صالح‌زاده خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی این پایانه، علاوه بر کاهش چشمگیر هزینه‌ها در گل‌آرایی شهری، گل‌های موجود به شهرهای دیگر و شهروندان نیز به فروش می‌رسد.

وی مساحت خزانه کل را چهار هزار متر مربع و هزینه کل پروژه را پنج میلیارد ریال ذکر کرد.

همچنین امروز عملیات اجرایی ساخت ششمین زیرگذر راه آهن قائمشهر در منطقه قائم‌محله آغاز شد.

شهردار قائمشهر با بیان مشارکت اداره‌کل راه آهن شمال در احداث این زیرگذر ابراز داشت: ارزش باکس‌هایی که با همکاری راه‌آهن شمال در این مکان تخلیه شد، 400 میلیون تومان است که 250 میلیون تومان نیز توسط شهرداری قائمشهر برای ساخت این زیرگذر هزینه می‌شود تا با اعتبار کل 650 میلیون تومان تا دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

فرماندار قائمشهر نیز با بیان اینکه وجود راه‌آهن در یک شهر نه تنها تهدید نیست، بلکه فرصتی برای شهر محسوب می‌شود، اذعان داشت: کارخانه نساجی قائمشهر به خاطر عبور خط راه‌آهن در این شهر تأسیس شد؛ اگر شهری صاحب صنعت نیست از فرصت راه آهن بی‌بهره است.

وی با اشاره به بهره‌برداری بهینه از این فرصت یادآور شد: با احداث زیرگذرها از بسیاری از خطرات و سوانح و ترافیک شهری کاسته می‌شود و ارتباط نزدیک‌تری بین مردم دو طرف ریل راه آهن ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/86008/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول