اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام رهبر:

مشایی نباید از موقعیت‌ها سوءاستفاده تبلیغاتی کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اصفهان گفت: با توجه به این که مشایی توسط رئیس جمهور به سمت رئیس دبیر خانه جنبش عدم تعهد منسوب شده‌اند در قالب ارتباط با غیر متعهدها و مصالح کشورهای اسلامی هر حرکتی انجام دهد قانونی است اما اگر بخواهد از این فرصت‌ها استفاده تبلیغاتی بکند سوء استفاده از موقعیت‌ها است.

مشایی نباید از موقعیت‌ها سوءاستفاده تبلیغاتی کند

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره همایش شبه انتخاباتی جریان انحرافی در هتل همای تهران اظهار کرد: با توجه به این که مشایی توسط رئیس جمهور به سمت رئیس دبیر خانه جنبش عدم تعهد منسوب شده‌اند در قالب ارتباط با غیر متعهدها و در جهت مصالح کشورهای اسلامی هر حرکتی انجام دهد در راستای قانونی است اما اگر بخواهد از این فرصت‌ها استفاده تبلیغاتی بکند سوء استفاده از موقعیت‌ها است.

امام جمعه موقت اصفهان  با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در 22 بهمن امسال گفت: سخنرانی‌ها باید خالی از شعارهای تبلیغاتی باشد و استفاده از این فرصت‌ها آن ‌هم در شرایط کنونی که کشور در اوج اقتدار قرار دارد در حقیقت نمونه‌ای از سوء استفاده از موقعیت‌ها است.

رهبر با اشاره به برگزاری همایش‌ها با هزینه‌های کلان در کشور تصریح کرد: برای مثال جشنواره فیلم فجر 10 روز است در سالن همایش‌های برج میلاد تهران با این همه هزینه میلیاردی آن‌ هم در زمانی که مردم گرفتار مشکلات اقتصادی هستند، برگزار شد.

وی بیان کرد: ما از این بی‌بند و باری‌ها و ریخت و پاش‌ها کم نداریم و متأسفانه در کشور ما قسمت عظیمی از سرمایه‌های ملی ما صرف این‌گونه کارها می‌شود که دستاوردی هم ندارد.

امام جمعه موقت اصفهان در پایان تأکید کرد: بنابراین اگر این کار مشایی در راستای مسئولیتی است که دارد و در جهت مصالح کشورهای اسلامی باشد تا زمانی که وی در این مسند است این اختیار را دارد اما اگر خارج از وظایف اصلی وی باشد و بخواهد بهره‌برداری‌های دیگر مانند استفاده تبلیغاتی برای انتخابات باشد استفاده از فرصت‌های مالی و ملی و یک نوع سوء استفاده از فرصت‌ها است.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول