اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست هم اندیشی گسترش فرهنگ نماز عنوان شد

گسترش فرهنگ نمازخوانی در دستور کار

خبرگزاری فارس: دومین نشست هم اندیشی گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی به همت ستاد نماز جمعه خیرآباد برگزار شد.

گسترش فرهنگ نمازخوانی در دستور کار

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر محسن‌زاده دقایقی پیش در حضور مسئولان و اعضای کمیته‌های ستاد نماز جمعه گفت: نماز معراج کامل انسان است و باید به شما به جهت این خدمت و حضور تبریک گفت. 

امام جمعه خیرآباد افزود: هدف از تشکیل این جلسه خدمت به مردم و نظام اسلامی است و باید کوشش کنیم تا در هر برهه از زمان نماز جمعه را باشکوه تر از گذشته برپا کنیم. 

وی ادامه داد: هدف رضای خداست و شما نیز باید با نقطه نظرات خود، ستاد نماز جمعه را جهت رسیدن به اهداف همراهی کنید که به‌طور قطع حضور شما ثمره عملی خواهد داشت. 

امام جمعه خیرآباد اظهار داشت: بیانات شما در کمیته‌های مختلف بررسی خواهد شد که نیاز به‌حضور مستمر دارد تا نظرات به مرحله اجرا درآید.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن زاده گفت: تقلیل سن نمازگزاران از اهداف اصلی می‌باشد که امیدواریم با فرهنگ‌سازی و هدایت اصولی به این هدف دست یابیم.

 وی افزود: کمیته‌هایی قبلاً تشکیل شده که اگر ثمراتی هم هست به برکت وجود همان‌هاست، اما باید با حضور پویاتر اعضای اجرای برنامه‌های تدوین شده را در دستور کار قرار داد. 

 

 اعتلای فرهنگ نمازخوانی موجب رشد منطقه می‌شود

مسئول ستاد نماز جمعه خیرآباد عنوان کرد: توفیقی حاصل شده تا به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت‌گزار نمازگزاران این منطقه باشیم.

 وی گفت: بنابراین باید با اتحاد و همدلی و به جهت گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی و با در اختیار قرار دادن برنامه‌ها و اهداف در راستای هم اندیشی، یار و یاور امام جمعه باشیم تا بتوانیم دین خود به انقلاب و اسلام را ادا کنیم. 

وی افزود: حضور افراد صاحب نظر در بخش‌های مختلف ستاد نماز جمعه، علاوه بر اعتلای فرهنگ نمازخوانی موجب رشد منطقه نیز خواهد شد و این امر منجر می‌شود تا نماز جمعه در زمینه‌های مختلف منطقه دارای جایگاه باثباتی شود. مسئول ستاد نماز جمعه ادامه داد: این ستاد و دفتر امام جمعه از گذشته فعال بوده ولی بعد از حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده و با توجه به ایجاد شرایط فرهنگی و اجتماعی و در برگیری قشرهای مختلف و صاحب نظر به پویایی رسیده است که این خود جای شکرگزاری دارد. 

آرانی اظهار داشت: درحال حاضر افتخار منطقه این است که با وجود برپایی نماز جمعه، مصلای جمعیت کثیری را در خود جای داده که امیدواریم این روند روز به روز چشمگیر تر از گذشته باشد. مسئول ستاد نماز جمعه در پایان تصریح کرد: نباید از خاطرمان برود که اگر با آسایش و آرامش کامل به زندگی اجتماعی و عبادت می‌پردازیم از وجود برکت شهدا بوده بنابراین باید در هر شرایط یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم.                                                                                           

انتهای پیام/2462/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول