اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

خادمان نماز در پارس‌جنوبی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان و مردم، خادمان نماز در پارس‌جنوبی تجلیل شدند.

خادمان نماز در پارس‌جنوبی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید زین‌العابدین رضوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه در آئین تجلیل از خادمین نماز پالایشگاه سوم پارس‌جنوبی اظهار داشت: اسلام برنامه جامعی برای زندگی انسان‌ها است و دستورات دینی اسلام تمام ابعاد زندگی انسان را درنظر گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه خاتم الانبیاء عسلویه ادامه داد: نماز یکی از مهم‌ترین دستورات دین مبین اسلام و در واقع چراغ راه و برنامه زندگی است که از سوی خداوند برای بندگان نازل شده است.

رضوی خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ و معارف قرآن کریم در جامعه و میان آحاد بسیج یکی از نیازهای جامعه امروز است و برگزاری برنامه‌های تجلیل در این راه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه یاد خدا بودن انسان را برای اجرای احکام و دستورات الهی آماده می‌کند، تصریح کرد: با یاد خدا، دل انسان برای احکام الهی فراخ می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: وظیفه انسان عبودیت و اطاعت پروردگار است و انسان‌ها باید با رعایت بایدها و نبایدها، اخلاق را مدنظر خویش قرار دهند و یاد خدا را در همه امور در نظر بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه خاتم الانبیاء عسلویه اذعان داشت: با نورانی شدن دل، روح و جسم انسان نیز نورانی می‌‌شود و اعمال و نیات انسان نیز برای رضای خدا قرار می‌گیرد.

رضوی، یاد خدا را عامل اصلی پیروزی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس دانست و ابراز داشت: دوران دفاع مقدس، ذکر و یاد خدا موجب سهولت رزمندگان در گذر از سختی‌های دفاع و جنگ شد.

وی اذعان داشت: یاد خدا و نماز به رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی روحیه ایثار و شجاعت می‌بخشید که در نهایت منجر به پیروزی و رسیدن به قله‌های عظیم اقتدار شد.

رضوی در پایان گفت: امروز همه مسئولان باید با اتحاد، انسجام، وحدت و همدلی برای گسترش فعالیت‌های دینی و فرهنگی در جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول