اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نویسنده کوچک‌ترین قرآن دنیا خبر داد

هزینه 20 میلیون دلاری انگلیس درباره نماز

خبرگزاری فارس: نویسنده کوچک‌ترین قرآن و نهج‌البلاغه دنیا گفت: انگلیس هزینه 20 میلیون دلاری برای تحقیقات علمی درباره نماز اختصاص داده است.

هزینه 20 میلیون دلاری انگلیس درباره نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، روح‌الله شریفی در اختتامیه جشنواره نماز در دانشگاه آزاد اسلامی آمل با بیان این‌که 274 اختراع به ثبت رسانده‌ام گفت: تمامی آن‌ها مستقیماً به آیات قرآنی ارتباط دارد و از آن ریشه گرفته شده است.

نویسنده کوچک‌ترین قرآن و نهج‌البلاغه دنیا افزود: باید به بعد علمی نماز بیش از این‌ها توجه شود.

وی با بیان این‌که پرورش روح در دین اسلام از طریق نماز میسر می‌شود، با تأکید بر این‌که آماده تشریح جزییات علمی فرامین الهی درباره نماز هستیم، گفت: این جزییات علمی باید در اختیار دنیا قرار گیرد تا بدانند که خداوند چرا نماز را برای ما قرار داده است.

این استاد دانشگاه با اشاره به این‌که افرادی که سجده طولانی‌تری دارند کمتر دچار بیمار سکته مغزی می‌شوند، یادآور شد: خداوند نیازی به نماز انسان‌ها ندارد و تنها نماز را برای انسان‌ها قرار داده است.

وی با بیان این‌که در مرکز تحقیقات ناتینگهام انگلستان خود شاهد تحقیقات آن‌ها درباره نماز بودم، افزود: آنها 20 میلیون دلار برای تحقیقات در این زمینه هزینه کردند تا درباره آنچه خدا بر بشر واجب کرده است، بدانند.

شریفی با اعلام این‌که تأثیر عبادت خدا در انسان شگرف است، یادآور شد: این کشورها با وجود هزینه‌های سنگین، دستاوردهای خود درباره نماز را به نام تغییرات فیزیولوژیک در بدن انسان نامگذاری کرده‌اند و با وجود دستاوردهای خود به آن اذعان ندارند.

انتهای ‌پیام/86011/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول