اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح:

دشمن آرمان‌خواهی شهدا را آماج حملات خود قرار داده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: راه شهید دفاع از ارزش‌هایی است که امروزه غریبانه‌‌تر از روزها و سال‌های گذشته در معرض حملات دشمن قرار دارد.

دشمن آرمان‌خواهی شهدا را آماج حملات خود قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار سرتیپ علی شادمانی عصر امروز در همایش «سرباز خاکی ولایت» در همدان اظهار کرد:‌ برگزاری مراسم‌هایی که به نام شهیدان برگزار می‌شود از این بابت که یادی از دلاوری‌ها، سلحشوری‌ها و عشق‌ورزی‌ها آنان از کشور می‌شود بسیار خوب است اما این همه کار نیست.

وی شناخت راه شهدا را نیاز امروز جامعه دانست و افزود:‌ پدیده معجزه‌آسای انقلاب نعمت بزرگی است که خداوند به ما ارزانی داشت و با استقرار نظام جمهوری اسلامی و در پرتو آن حاکمیت دین، قرآن، ائمه و ارزش‌ها بر کشور ما پدیدار شد.

رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت:‌ ما باید به پاس نعمت عنصر مترقی ولی‌‌فقیه که خداوند در رأس کشور و حکومت ما قرار داد و به پاس حماسه رزمندگان همواره شاکر باشیم.

وی با تأکید بر لزوم ادامه راه شهدا تصریح کرد:‌ راه شهید دفاع از ارزش‌هایی است که امروزه غریبانه‌‌تر از روزها و سال‌های گذشته در معرض حملات دشمن قرار دارد.

شادمانی ابراز داشت:‌ امام خمینی(ره) با قیام خود دین را احیا کرد و نه تنها منطقه بلکه جهان را تحت تأثیر خود قرار داد.

وی با بیان اینکه راستگوترین مرد عصر زمان در حال حاضر رهبر ماست و راستگوترین مرد دوران نیز امام ما بود، ابراز داشت:‌ خوب است امام را از زبان رهبرمان امام خامنه‌ای بشناسیم که می‌فرمایند بی‌شک بعد از ائمه نزدیک‌ترین شخصیت به ایشان امام بودند و شهید قهاری نیز عاشق راه امام بود و باید راه این شهید شناسانده شود.

رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد:‌ شهید قهاری در تقوا و پرهیزگاری، مردم‌داری، ایمان، ولایت‌مداری، شهامت، درجه مجاهدت و شهادت‌طلبی بی‌نظیر بود.

* دشمن می‌خواهد نسل جدید را با راه شهیدان بیگانه کند

وی با بیان اینکه ما با افتخار از شهیدان یاد می‌کنیم، افزود:‌ شهیدان تابع امام و رهبر بودند و از نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

شادمانی خطاب به مردم و مسئولان بیان داشت:‌ راه شهدا راه الهی است مبادا لذت‌ها، غفلت‌ها، کاهلی‌ها و روزمرگی‌ها ما را از راه آنان جدا کند.

وی با بیان اینکه امام راحل همواره با اقتدار تصمیم‌گیری می‌کرد و در بیشتر موارد نیز در اتخاذ تصمیمات به ایشان الهام می‌شد، در ادامه سخنانش گفت:‌ همان گونه که ایشان فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، می‌بینیم که آمریکا اکنون زیرپای ملت ایران است.

رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت:‌ مراسم‌هایی که با نام شهدا برگزار می‌شود متعلق به امامان معصوم(ع) است زیرا شهیدان برای دفاع از آرمان‌های پیامبر و اولاد پیامبر به مقابله با کفر شتافتند.

وی با بیان اینکه به یمن انقلاب اسلامی در اوج عزت و افتخار قرار داریم، تأکید کرد: البته دشمن یک لحظه غفلت نکرده و از ابتدای پیروزی انقلاب در حوزه اقتصاد، سیاست و فرهنگی شدیدترین تحریم‌ها را بر این مردم تحمیل کرده است.

شادمانی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد:‌ امروز دشمن به طرق مختلف به دنبال تضعیف شهیدان است تا نسل جدید را با راه شهیدان بیگانه کند.

وی با بیان اینکه رهبر عزیزمان جبهه تهاجم دشمن را ناتوی فرهنگی معرفی کردند، ابراز داشت:‌ ایشان با به کار بردن تعابیری چون حمله فرهنگی، ناتوی فرهنگی، جنگ نرم، قتل ‌عام فرهنگی، تهاجم، تقابل، شبیخون، محاصره، یورش، توطئه، براندازی نرم، براندازی خاموش و جنگ تمام‌عیار فرهنگی همه را به هوشیاری در برابر توطئه گوشزد کردند.

رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه‌ ماهواره از جمله وسائل این جنگ نرم است، ابراز داشت: کسانی که خانه‌هایشان را مجهز به این ابزار شوم کرده‌اند از هشت سال دفاع مقدس و خون شهیدان غفلت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: کسانی که مسئول فرهنگی کشور هستند باید بدانند که امروز در جنگ شدید فرهنگی قرار داریم و باید بند پوتین‌های خود را محکم ببندند.

* هر کس باید به وظیفه خود عمل کند

شادمانی با بیان اینکه دشمن در برابر قدرت نظامی فرزندان ایران درمانده و به جنگ نرم روی آورده است، تأکید کرد: باید راه شهید را شناخت و در این مسیر حرکت کرد. 

وی با بیان اینکه باید به مانند شهدا غیور بود، ابراز داشت: آنان که عهده‌دار کار فرهنگی هستند امروز مانند شهدای بزرگوار باید جان خود را در طبق اخلاص بگذارند و سینه سپر کنند.

وی با اشاره به برخی مصادیق جنگ فرهنگی در کشور اظهار داشت: تبلیغ فراماسونری، ابتذال فرهنگی با هویت‌ستیزی، موسیقی‌گرایی با معنویت‌ستیزی، شیطان‌پرستی با دین‌ستیزی، فمنیست، کثرت‌گرایی، بهائیت، وهابیت و ناسیونالیسم همه جریان‌هایی هستند که برای مقابله با دین آمده‌اند و ما باید ببینیم در کجای جبهه هستیم.

شادمانی در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسترساز حکومت امام زمان (عج) است، گفت: باید با حمایت از ولایت و همت مردان سلحشور این راه طی شود مبادا از این راه عقب بیفتیم باید بدانیم که عنایت خدا و امام عصر(عج) با ماست و خون شهیدان ضامن این راه است.

انتهای پیام/89006/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول