اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

نخبگان علمی ادامه‌‎دهنده راه و آرمان‎های شهدا هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: نخبگان علمی ادامه‎‌دهنده راه و آرمان‎های شهدا هستند که در راستای استقلال و سربلندی ایران عزیز گام بر می‎دارند.

نخبگان علمی ادامه‌‎دهنده راه و آرمان‎های شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی پایین‎محلی بعدازظهر امروز در همایش تجلیل از نخبگان علمی استان گلستان اظهار داشت: بدون تردید فتح سکوهای برتر علمی و آموزشی و کسب رتبه‎های علمی توسط دانش‌آموزان، نشانگر لیاقت، همت و تلاش بی‎شائبه آنان است.

درخشش‎های آموزش و پرورش استان نتیجه مجاهدت‎های دانش‌آموزان گلستانی است

وی عنوان کرد: بی‎گمان گلستان و ایران سربلند با تکیه بر چنین استعدادهای والایی برگ‎های زرینی از توسعه، عزت و غرور را در تاریخ همیشه درخشان خود به ثبت خواهد رساند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان متذکر شد: نخبگان علمی ادامه‌دهنده راه و آرمان‎های شهدا هستند که با طی مراحل علمی در راستای استقلال و سربلندی ایران عزیز گام بر می‎دارند.

این مسئول افزود: کسب موفقیت‎ها و سایر درخشش‎های آموزش و پرورش استان نتیجه مجاهدت‎های دانش‌آموزان، خانواده‎های آنان و تلاش‎های پیوسته معلمان و مربیان و برنامه‎ریزان آموزش و پرورش است.

پایین‎محلی بیان داشت: مطمئن هستیم همکاران آموزش و پرورش در تربیت جامع و متوازن و پرورش دانش‌آموزان و چهره‎های شاخص علمی و ایمانی و انقلابی و در پایه‎ریزی‎های برنامه‎های تحول بنیادین با هدف‎گیری آرمان‎های والای امام و شهیدان و سندهای بالادستی موفق و سربلند خواهند بود.

رشد علمی در کشور ما خیره‎کننده است، اما نباید ما را دچار احساسات زودگذر کند

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: تولید علم در کشور موجب شد علاوه بر اینکه در بخش علمی حرف‎های زیادی برای گفتن داشته باشیم، موجب پیشرفت ما در بخش اقتصادی شده است.

وی خطاب به دانش‌آموزان و دانشجویان گفت: اگر می‎خواهید علم‎اندوزی درست و مفید داشته باشید باید هدف داشته باشید.

پایین‎محلی با اشاره به فرمایش امام(ره) افزود: هدف شما علم‎آموزی و کسب درجات عالی علمی برای رضای خدا باشد، اگر هدف شما چنین باشد حتماً موفق خواهید شد.

علم و دانش ما باید با تربیت و مسائل تربیتی همراه باشد

این مسئول خاطرنشان کرد: تمام پیامبران آمدند که تربیت اتفاق بیافتد و اگر تعلم و علم‎آموزی ما با مسائل تربیتی آمیخته نشود راه را به خطا رفته‎ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در پایان اذعان داشت: کسی که راه را اشتباه برود، معیارها را هم اشتباه انتخاب خواهد کرد و گمراه می‎شود.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول