اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زن در سیستان و بلوچستان ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زن و برگزاری یادواره به یاد این عزیزان در سیستان و بلوچستان از ضروریات است.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زن در سیستان و بلوچستان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عوضعلی فقیری پیش از ظهر امروز در دومین یادواره شهدای زن سیستان و بلوچستان در تالار اشراق فرهنگ و ارشاد اسلامی زاهدان اظهار داشت: شهدا سرمایه‌های گرانبهایی برای نظام هستند که با ریختن خون خود انقلاب اسلامی ایران را آبیاری کردند و امروز این درخت تنومند حاصل رشادت و دلاورمردی‌های آنان است.

وی افزود: در زمان جنگ همه دشمنان اسلام بسیج شده بودند که این انقلاب پا نگیرد اما به همت و تلاش و ایستادگی و مقاومت فرزندان شاهد و ایثارگر، انقلاب اسلامی پیروز میدان حق علیه باطل شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نظام برای خدشه وارد کردن به انقلاب توطئه‌های مختلفی از جمله ایجاد اختلاف و تفرقه بین قومیت‌ها کردند که بازهم به سبب ایستادگی و هوشیاری و بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

فقیری بیان کرد: زنان عفیف و پاکدامن ایران اسلامی در دامن خود فرزندانی غیور و شجاع پرورش دادند که با ریختن خون خود زمینه سربلندی نظام را فراهم کردند.

وی ضمن تأکید بر گرامیداشت یاد و خاطره زنان و دختران شهیده در سیستان و بلوچستان گفت: باید این شهیدان به عنوان الگو برای همسالان خود معرفی شده و خط فکری آنها به نسل‌های آینده منتقل شود.

مسئول حوزه نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: نام بسیاری از زنان پاکدامن عفیف و شجاع در قرآن آمده است که هر یک از آنها باید به عنوان الگو برای زنان و دختران جامعه امروز ما معرفی شوند.

تهرانی‌زاده با بیان اینکه رسانه‌های غربی در صدد تخریب بانوان هستند گفت: رسانه‌های حقوق زنان و مردان را مساوی و برابر نمی‌دانند بلکه بر تسلط مردان بر زنان تأکید می‌کنند.

وی با بیان اینکه اسلام برای زنان جایگاه و نقش بسیار مهمی قائل است افزود: نقش زنان در پیشرفت اسلام بر هیچ کس پوشیده نیست.

مسئول حوزه نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز نیز زنان نه تنها پشتیبان خوبی برای مردان شجاع و غیور و شهادت طلب هستند بلکه آنجا که تهدیدی علیه نظام و انقلاب حس کنند خود نیز به صحنه آمده و جان خود را فدا می‌کنند.

تهرانی‌زاده بیان داشت: وجود 12 شهیده در سیستان و بلوچستان نشان از آن دارد که زنان و دختران این دیار نیز با تأسی از حضرت فاطمه زهرا (س) در جبهه‌های حق علیه باطل آماده هستند.

در ادامه این یادواره از خانواده شهدای زن در سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

انتهای پیام/75004/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول