اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

نیروهای حفاظت اطلاعات مقامی در حد فرشتگان دارند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای حفاظت اطلاعات مقامی در حد فرشتگان دارند.

نیروهای حفاظت اطلاعات مقامی در حد فرشتگان دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ‌در دیدار با کارکنان حفاظت اطلاعات ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان طی سخنانی علاوه بر تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری ملاقات با کارکنان حفاظت اطلاعات انتظامی استان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر مردم آذربایجان با معظمله اشاره کرد و اظهار داشت: عناصر حفاظت اطلاعات به قدری عناصر مطمئنی هستند که نظام جمهوری اسلامی این افراد را برای اشراف بر امور مسلمین قرار داده است لذا حفاظت اطلاعات، دارای الفاظی است که این الفاظ مفاهیمی را در خود جای داده و هر اندازه این مفاهیم بلند باشد به همان مقیاس و اندازه، کارکنان آن از جایگاه رفیعی برخوردار هستند.

وی افزود: نیروهای حفاظت اطلاعات، اطلاعاتی در اختیار آنها است که از این اطلاعات حفاظت می‌کنند و از نظر اینکه فرشتگان آسمانی نیز اطلاعاتی از موجودات عالم دارند که از این اطلاعات محافظت می‌کنند به همین دلیل می‌توان گفت نیروهای حفاظت اطلاعات مقامی در حد فرشتگان دارند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: ابتدا باید ما از خودمان حفاظت کرده و سپس از دیگران حفاظت کنیم تا به ورطه انحراف نیفتیم و زمانی که شما عزیزان حفاظت اطلاعات از خودتان حفاظت می‌کنید در راه رسیدن به خدا قدم بر می‌دارید و وقتی از دیگران حفاظت می‌کنید تلاش کرده‌اید که دیگران را به خداوند متعال برسانید.

سلیمانی بیان داشت: باید تمام امور انجام شده در راه رضای خداوند باشد و نگذاریم که در این صراط مستقیم انحرافی پیدا شود.

وی از نیروهای حفاظت اطلاعات به عنوان شهاب رصد یاد کرد.

رئیس حفاظت اطلاعات ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ولایت امام حسن عسکری (ع) گفت: حفاظت اطلاعات در بحث صیانت از کارکنان در تعامل با مجموعه فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان تاکنون اقدامات مطلوبی را انجام داده به طوری که مجموعه این اقدامات منجر به کسب رتبه دوم صیانت توسط نیروی انتظامی استان در سال گذشته شده است.

محسن وحیدی افزود: اعتقاد ما بر این است که پلیس اسلامی باید در ایجاد امنیت مردم، تلاش بیشتری داشته باشد و برای همه پر واضح است که در بحث وظیفه شناسی، مردم جلوتر از پلیس هستند و می‌طلبد که هر روز پلیس خدمتگزاری بیشتری به مردم داشته باشد.

رئیس حفاظت اطلاعات ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه بیان داشت: تعدادی از کارکنان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح از جمله حفاظت اطلاعات ارشد انتظامی استان، توفیق پیدا کردند تا در دیماه سال‌جاری خدمت مقام عظمای ولایت مشرف شوند که در این ملاقات فرماندهی معظم کل قوا حفاظت اطلاعات‌ها را همچون حصار و باروهای محکم برای حفظ و صیانت از کارکنان نیروهای مسلح دانسته‌اند.

وی به کلام حضرت علی (ع) خطاب به مالک اشتر در بحث امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: وظیفه پلیس در نظام اسلامی تأمین امنیت برای آحاد جامعه است.

انتهای پیام/75002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول