اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

معرفی برترین‌های مسابقات قرآن کریم منطقه 3 دانشگا‌ه‌‌های آزاد

خبرگزاری فارس: مسئول اجرایی هجدهمین دوره مسابقات شفاهی قرآن کریم منطقه 3 دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور از معرفی برترین‌های این دوره از مسابقات خبر داد.

معرفی برترین‌های مسابقات قرآن کریم منطقه 3 دانشگا‌ه‌‌های آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمد احمدی سه‌شنبه‌ شب در اختتامیه روز اول هجدهمین دوره مسابقات شفاهی قرآن کریم منطقه 3 دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور با اشاره به این مطلب که این دوره از مسابقات ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان بوده است، گفت: این دوره از مسابقات در روزهای اول و دوم اسفندماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه از حضور 80 نفر از برادران در این دوره از مسابقات خبر داد و خاطر نشان کرد: 15 نفر از برترین‌های این دوره در بخش‌های قرائت و حفظ به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه تقویت وحدت در بین مسئولان و مردم از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، ادامه داد: وحدت جامعه به برکت قرآن و اجرای آموزه‌های آن به دست می‌آید.

نفرات برتر مسابقات شفاهی قرآن کریم

حجت‌الاسلام علی رضانژاد از برگزاری هجدهمین دوره مسابقات شفاهی قران کریم منطقه سه دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور در دو روز خبر داد و تصریح کرد: روز دوم این دوره از مسابقات ویژه خواهران است.

مسئول اجرایی این دوره از مسابقات به معرفی نفرات برتر شاخه‌های مختلف حفظ کل و 20 جزء، 10 جزء، 5 جزء و قرائت ترتیل و تحقیق ویژه دانشجویان، کارکنان و اساتید پرداخت و افزود: پیمان ابازی از دانشگاه ساری و مجتبی محسنی از قائمشهر نفرات اول و دوم حفظ کل دانشجویان شدند.

وی یادآور شد: مرتضی خرمی از قائمشهر در حفظ جزء 30 اساتید و مهدی تاجور از ساری در حفظ 10 جزء دانشجویان و مصطفی خسروی از چالوس در حفظ 5 جزء دانشجویان به رتبه اول دست یافتند.

رضانژاد از کسب رتبه برتر اسماعیل ابراهیم‌نژاد از چالوس در حفظ 30 جزء و علی راستگو از رامسر در ترتیل و محمد حسین آخوندیان از ساری در تحقیق کارکنان خبر داد و بیان داشت: سیدسجاد اشرفی از ساری در بخش ترتیل دانشجویان و سیداحمد میریان از ساری در ترتیل اساتید و محمدمهدی شمس از چالوس در تحقیق اساتید و صادق سیاری از ساری در تحقیق دانشجویان به رتبه برتر دست یافتند.

انتهای پیام/86015/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول