اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اصغرنژاد نفر برتر وزنه‌برداری دانشگاه آزاد شد

خبرگزاری فارس: مسابقات وزنه‌برداری دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور با میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ساری در سالن سید رسول حسینی ساری از امروز آغاز شد.

اصغرنژاد نفر برتر وزنه‌برداری دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مسابقات وزنه‌برداری دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور با میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ساری در سالن سید رسول حسینی ساری از امروز آغاز شد.

در این مسابقات در دسته 56 کیلو در حرکت یک ضرب  و دو ضرب محمد اصغرنژاد از لاهیجان، مهدی عبدالهی از شوشتر و حسن شهبازی از کرمانشاه مقام اول تا سوم را کسب کردند. 

در مجموع نیز محمد اصغرنژاد از دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان با رکورد 238 کیلوگرم مقام اول، مهدی عبدالهی از دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر با رکورد 169 کیلوگرم مقام دوم و حسن شهبازی از دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با رکورد 164 کیلوگرم مقام سوم را کسب کردند.

گفتنی است، مدال، لوح و جوایز نفرات برتر این مسابقات با حضور معاون فنی اداره کل تربیت بدنی و جوانان مازندران و رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران و حسین توکلی دارنده مدال طلای المپیک سیدنی اهدا شد.

این مسابقات با شرکت دانشجویان منتخب ورزشکار از واحدهای دانشگاهی سراسر کشور در وزن‌های 56 تا 105+ کیلوگرم در سالن سید رسول حسینی ساری در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2296/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول