اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد خبر داد

ارتقای رشته‌های تحصیلات تکمیلی از نظر کمی و کیفی در دانشگاه آزاد مهاباد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: ارتقای رشته‌های تحصیلات تکمیلی از نظر کمی و کیفی از برنامه‌های اولویت‌دار دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد است.

ارتقای رشته‌های تحصیلات تکمیلی از نظر کمی و کیفی در دانشگاه آزاد مهاباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد صلاح‌خان احمدزاده صبح امروز در آیین جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان رشته‌های پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد که در سالن آمفی‌تئاتر این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: دانش آموختگان و پزشکان رشته‌های پزشکی باید در راستای حفظ اسرار بیماران خود تلاش کنند.

وی با بیان اینکه باید اسرار بیماران در هر شرایط محفوظ بماند، تصریح کرد: این وظیفه مهم‌ترین وظیفه کادر بهداشتی و درمانی است.

احمدزاده با اشاره به تعداد دانشجویی که در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد در حال حاضر نزدیک 10 هزار دانشجو دارد که در رشته‌های مختلف مشغول تحصیل هستند.

وی تربیت این دانشجویان از نظر وجدان و انضباط کاری را یکی از وظایف این دانشگاه عنوان کرد و گفت: تعهد دانشجویان به رشته و شغلی که دارند از وظایف اصلی دانشگاه‌ها به شمار می‌رود.

احمدزاده با اشاره به ارتقای تعداد رشته‌های تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه، اعلام کرد: ارتقای رشته‌های تحصیلات تکمیلی از نظر کمی و کیفی از برنامه‌های اولویت‌دار این دانشگاه است.

وی گفت: در حال حاضر 2 هزار نفر از دانشجویان در 19 رشته به ادامه تحصیل در سطح کارشناسی ارشد مشغول هستند.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول