اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 120 نفر

هجدهمین دوره مسابقات قرآن در دانشگاه آزاد جیرفت آغاز شد

خبرگزاری فارس: هجدهمین دوره مسابقات شفاهی سراسری قرآن و عترت، مرحله منطقه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی در جیرفت آغاز به کار کرد.

هجدهمین دوره مسابقات قرآن در دانشگاه آزاد جیرفت آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت صبح امروز هجدهمین دوره مسابقات شفاهی سراسری قرآن و عترت، مرحله منطقه‌ای اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در جیرفت آغاز به کار کرد.

این دوره از مسابقات با حضور 120 نفر در سه مرحله ترتیل، حفظ و قرائت به مدت یک روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار می‌شود.

مجید خزایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در آیین آغاز به کار این دوره از مسابقات در این شهرستان بیان کرد: امروز بحث اخلاق در جوامع انسانی کم شده است که با تمسک به آموزه‌های قرآن کریم می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه ما تاکنون آن‌چنان که شایسته است با قرآن انس نگرفته‌ایم، افزود: امروز توجه به مسائل قرآنی و فرهنگی در رأس کار دانشگاه‌ها قرار گرفته و دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این زمینه اقدامات خوب و قابل توجهی انجام داده است.

خزایی تصریح کرد: در این راستا در دانشگاه آزاد واحد جیرفت نیز رشته علوم قرآن و حدیث راه‌اندازی شد که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت و حدود 40 نفر در مقطع کارشناسی در این رشته مشغول به تحصیل هستند و یک مجله علوم قرآنی نیز در این دانشگاه منتشر می‌شود.

انتهای پیام/80002/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول