اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

استراتژی دشمن جداکردن مردم از بدنه نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: دشمن می‌خواهد با ایجاد تورم و تجدید تحریم‌ها مردم را از بدنه نظام جدا کند و این یکی از استراتژی‌های دشمن است.

استراتژی دشمن جداکردن مردم از بدنه نظام است

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سید علی هاشمی ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان دشتی اظهار داشت: کار و تلاش ما برای خدمت به مردم در ایران اسلامی با دیگر کشورها متفاوت است.

وی ادامه داد: ما مسئولان از روی اعتقاد به مردم خدمت‌رسانی می‌کنیم و دستورالعمل و قانونی هم که مدون و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود برخواسته از اعتقادات دینی ماست.

فرماندار دشتی افزود: بنابراین عمده کار و تلاش و پذیرفتن آن انتقادات، سختی‌ها، مشقت‌ها و رنج‌ها پاسداشت و ذخیره‌ای برای آخرت ماست.

این مسئول خدمت صادقانه به مردم را مورد تاکید قرارداد و اضافه کرد: باید از فضایی که برای خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شده است نهایت استفاده کنیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: ما در آستانه سال نو و انتخابات قرار داریم دشمن می‌خواهد با ایجاد تورم و تجدید تحریم‌ها مردم را از بدنه نظام جدا کند و این یکی از استراتژی‌های دشمن است.

وی یادآور شد: شرایط حال حاضر ما با شرایط هشت سال جنگ متفاوت شده، زیرا دشمن سرسختانه‌تر و جدی‌تراز دوران دفاع مقدس به میدان ورود کرده، اما باید بداند همانطور که در هشت سال نبرد مقدس شکست خورد بازهم بدون تردید شکست خواهد خورد.

فرماندار دشتی گفت: مردم ایران اسلامی هرکجا احساس کنند دشمن قصد توطئه‌ای علیه نظام کرده با حضور گسترده خود به صحنه می‌آیند و نقش شوم دشمن را خنثی می‌کنند همانطور که در یوم الله 22 بهمن این کار را کردند.

این مسئول اضافه کرد: امروز دشمن نه تنها منافع خود را در منطقه خاورمیانه و آفریقا از دست رفته می‌بیند بلکه منافع خود در کشورش هم در تهدید می‌بیند و در رنج و عذاب است.

وی در پایان تصریح کرد: ما مسئولان باید نهایت تلاش خود را به کاربندیم تا مردم بتوانند در امنیت و آرامش زندگی کنند.

انتهای پیام/66001/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول