اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال:

وحدت بزرگترین تلخ کامی برای دشمنان است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: وحدت و وفاق داخلی ایران اسلامی در حقیقت بزرگترین تلخ کامی برای دشمنان انقلاب اسلامی است.

وحدت بزرگترین تلخ کامی برای دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز‌الله عابدی صبح امروز در نشست بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان اعزامی راهیان نور در خلخال اظهار داشت: اگر این وحدت و همدلی بر محور ولایت فقیه باشد اسباب نزول رحمت الهی و پایداری و بقای جامعه فراهم می‌آید.

وی بزرگترین سیاست استکبار جهانی را در عصر حاضر متوسل شدن به شیوه‌های شیطانی در به هم زدن تعادل و توازن جامعه اسلامی توصیف کرد و گفت: رمز بقای ما اطاعت محض از ولی فقیه و درک شرایط با بصیرت بالاست که قطعاً این امر جز با تکیه زدن بر بنیان مستحکم وحدت و همدلی محقق نمی‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال تاکید کرد: برای جوانان ما اردوهای طرح هجرت فرصتی استثنایی فراهم کرده که در سیره و سلوک شهدا دقت کنند و اجازه ندهند یاد و نام و مرام آنها به فراموشی سپرده شود.

عابدی پیام انقلاب اسلامی را پیام صلح، امنیت و آرامش همراه با عزت انسان‌ها توصیف کرد و ادامه داد: جبهه کفر از نفوذ این اندیشه به سراسر جهان در هراس و نگرانی است که این ملت با وجود 34 سال سختی و ناملایمتی از سوی دشمنان روی آرمان و اصولش ایستاده و کوچکترین اجازه‌ای را به ایادی کفر نمی‌دهد به دلیل آن است که هرگز حاضر نیست زیر بار ظلم و تعدی برود.

این مسئول کاروان‌های راهیان نور را کاروان‌های برگرفته از آگاهی و بصیرت و روشندلی و عزتمندی توصیف کرد و بیان داشت: بهتر است در این کاروان‌ها روحانیون و راویان حقیقت انقلاب اسلامی و جنگ هشت ساله را بازگو کنند تا نسل آینده بیش از هر زمان دیگر دست توطئه‌گران را شناخته و آن را از تجاوز و تعدی به جمهوری اسلامی ایران قطع کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال رویدادهای 34 ساله انقلاب را درس عبرت برای نسل امروز و آینده توصیف و خاطرنشان کرد: نسلی که تکیه آن بر ایمان و معنویت است، نسل بالنده‌ای است که می‌تواند برای این انقلاب و ارزش‌های آن افتخار‌آفرینی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عابدی در پایان سخنان خود حساسیت مقطع کنونی و تلاش دشمن در چند جبهه ایجاد توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و گفت: ما در آستانه انتخابات به عنوان یک رویداد بزرگ پشتیبانی مردمی باید بیش از هر زمان دیگر وفاق قلبی‌مان را نشان دهیم تا طمع دشمن برانگیخته نشود.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول