اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان قم:

سمت و سوی تهدیدات دشمنان متوجه قشر جوان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: بیشترین سمت و سوی تهدیدات متنوع دشمنان در راستای تهاجم و شبیخون فرهنگی و جنگ نرم، به طرف قشر جوان و نوجوان است

سمت و سوی تهدیدات دشمنان متوجه قشر جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد در حاشیه برپایی بیست و ششمین یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان قم اظهار کرد: آینده‌سازان جامعه نسل جوان و دانش‌آموز هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین سمت و سوی تهدیدات متنوع دشمنان در راستای تهاجم و شبیخون فرهنگی و جنگ نرم، به طرف قشر جوان و نوجوان است تاکید کرد: برگزاری این یادواره‌ها و بزرگداشت‌ها می‌تواند جوانان و نوجوانان را با یک نگاه آرمانی حرکت داده و قلب آنها را جلا و نورانیت بیشتری بخشد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب افزود: همچنین این یادواره‌ها جوانان و نوجوانان را به سوی شهدا که ستارگانی درخشانند راهنمایی می‌کند.

مهدوی‌نژاد بیان داشت: قلوب صاف و پاک جوانان ما به بهترین وجهی پیام‌های روشن شهدا را همچون نقطه‌های درخشان جذب می‌کنند.

وی ادامه داد: شهدای ما با آرمان‌های بلند اهل بیت(ع) و حضرت امام (ره) حرکت کردند و کسانی که دنبال راه سعادت و سرافرازی هستند بهترین راه همان است که در مسیر این ستارگان درخشان حرکت کنند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب با اشاره به آمار قابل توجه شهدای فرهنگی کشور تصریح کرد: معلمان و اساتید به عنوان قشر نخبه، فرهیخته و موثر جامعه همانند فرماندهانی در سنگر علم و دانش هستند که با حرکت درست در مسیر امام(ره) و شهدا و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، زیر مجموعه خود را به درستی هدایت و راهنمایی می‌کنند.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول