اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات گلستان:

اقتصاد مقاومتی در عرصه‎های مختلف مدیریت شود/ وحدت؛ شاه‎کلید پیروزی برابر دشمن

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات استان گلستان گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از موضوعات مهم در کشور است که باید بتوانیم مشق جدید را در عرصه‎های مختلف مدیریت کنیم.

اقتصاد مقاومتی در عرصه‎های مختلف مدیریت شود/ وحدت؛ شاه‎کلید پیروزی برابر دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد ابراهیمی بعدازظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای اداری و همایشی با محوریت اقتصاد مقاومتی در گرگان اظهار داشت: مجموعه توانمند استان باید عزم جدی و اراده جدید در حوزه مقاومتی برای مبارزه با جبهه دشمن اتخاذ کنند.

وی، تقویت اتحاد و همدلی را در مسیر پیشرفت، عنصری کلیدی خواند و ادامه داد: وحدت و انسجام می‎تواند موجبات گام‎های بلند برای آبادانی این مملکت و نظام اسلامی را فراهم کند.

مدیران استان در اوج کار مدیریتی مسائل آخر سال هستند

مدیرکل اطلاعات گلستان با بیان اینکه مدیران استان در اوج کار مدیریتی مسائل آخر سال هستند، خاطرنشان کرد: در آستانه دو انتخابات مهم برای سال آینده هستیم.

ابراهیمی تصریح کرد: در بخش‎های مختلف مدیریت اجرایی استان در کنار توانمندی‎های موجود و با وجود همه نقدهایی که وجود دارد، خوشبختانه در حوزه عمل و در حوزه طی طریقت و انسجام تکاملی در استان و مدیریت استاندار، وضعیت خوبی در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه 22 بهمن امسال ملت ایران، وحدت و انسجام را به معنای واقعی و با حضور بی‎بدیل خود در صحنه نشان دادند، عنوان کرد: آگاهان در حوزه جمعیت‎شناسی حضور مردم را تأیید می‎کنند، چنانچه امسال بالاترین و پرشورترین جمعیت با ترکیب متنوع را در کشور به ویژه در گلستان شاهد بودیم.

مسئولان باید تحت زعامت رهبری مسئولیت‎های خود را انجام دهند

مدیرکل اطلاعات گلستان با بیان اینکه برآورد جمعیتی در گلستان آمار 370 هزار نفری را نشان داد، افزود: یک رکورد تعیین‌کننده و ویژه را در سراسر کشور دیدیم که نشان از دلدادگی مردم و تابعیت آنها به مقام معظم رهبری بوده است.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه ظرفیت‎های استان باید برای افق مدنظر، مهندسی و برنامه‎ریزی شود، ابراز داشت: مدیران و مسئولان نظام دینی باید تحت زعامت مقام معظم رهبری در حوزه‎های گوناگون، مسئولیت‎های خود را انجام دهند. 

وی، برگزاری چنین مراسمی را به فال نیک گرفت و گفت: آرایش جدیدی که امروز مدیران عمل و نظر را در کنار یکدیگر قرار داده است، نشان می‎دهد که اتفاقات مبارکی در حوزه‎های مختلف استان رقم خواهد خورد.

مدیران گلستان همگی سختکوش، جدی، هماهنگ و منسجم هستند

مدیرکل اطلاعات گلستان بیان داشت: خوشبختانه قاطبه مدیران استان گلستان همگی سختکوش، جدی، هماهنگ، منسجم و با شناخت شرایط گام برمی‎دارند که امیدواریم ماحصل این تلاش‎ها به پیشرفت استان کمک کند.

همایش مشترک و توجیهی اقتصاد مقاومتی با حضور اعضای شورای اداری استان گلستان، شهرداران، فعالان حوزه صنعت، اقتصاد، تجارت، اصناف، مهندسین و تعاون‌گران در سالن جهاد کشاورزی استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول