اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان:

توطئه دشمن در مردم بصیر جامعه کارساز نیست

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس گیلان گفت: توطئه و تفرقه دشمن در مردم بصیر و آگاه جامعه کارساز نیست.

توطئه دشمن در مردم بصیر جامعه کارساز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی عصر امروز در نشست ستاد فرماندهی استان با اشاره به اینکه تحریم و توطئه دشمنان در مردم ایران تاثیری ندارد، اظهار کرد: مردم با شناختی که از شرایط زمان دارند اطاعت از رهبریت نظام را رمز موفقیت و سعادت جامعه می‌دانند و با حضور در 22 بهمن نشان دادند که تحریم و توطئه دشمنان در آنها بی‌تاثیر است.

وی با بیان اینکه مردم بصیر، آگاه و ولایت‌مدار ایران اسلامی به خوبی نشان دادند که فشارهای اقتصادی، قادر به فاصله انداختن آنها با نظام نیست، تصریح کرد: مردم با اطاعت از مقام عظمای ولایت می‌توانند بر مشکلات فائق آیند.

فرمانده انتظامی گیلان حضور مردم در صحنه‌های حساس برای دفاع از انقلاب را نشانه درک آنها از ماهیت انقلاب نامید و تصریح کرد: مردم هرگز خون شهدای بزرگوار را که برای آبیاری انقلاب ریخته شده و نیز تحمل سختی‌ها برای به دست آوردن انقلاب را فراموش نمی‌کنند.

وی با بی‌تاثیر خواندن توطئه‌های دشمنان، افزود: توطئه و تفرقه دشمنان در مردم آگاه و بصیر جامعه کارساز نیست.

قائدرحمتی، با بیان اینکه باید بدانیم که ولایت فقیه چه نقش ارزنده‌ای در پیشگیری از التهاب و تفرقه در جامعه دارد، خاطرنشان کرد: دوری برخی‌ها از مردم و به دام افتادن آنها در دامن دشمنان نشانه فاصله گرفتن آنها از ولایت فقیه است و تاریخ درس‌های بسیاری را به ما آموخته است.

وی به نقش پلیس در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: پلیس، خود را مطیع رهبری می‌داند و با تعمق، تامل، علم و آگاهی از موضوعات روز، القائات دشمنان و کوردلان را خنثی می‌کند.

رئیس پلیس گیلان، آرامش موجود در جامعه را نشانه پایبندی مردم و پلیس از رهبری جامعه دانست و متذکر شد: پلیس و مردم با اعتقاد به اینکه ولایت فقیه استمرار حرکت انبیا است، حمایت خود را از نظام عظمای ولایت تا انقلاب حضرت مهدی (عج) ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول