اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی:

شهرک فن‌آوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه در مسیر پیشرفت قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: شهرک فن‌آوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه در آینده نزدیک به قلب تپنده فن‌آوری و صنعت آذربایجان‌غربی تبدیل می‌شود.

شهرک فن‌آوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه در مسیر پیشرفت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سیداحمد موسوی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که در برج خدمات فن‌آوری و کسب و کار شهرک فن‌آوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: این شهرک متشکل از دو بخش مجزا است که بخش نخست برج خدمات فن‌آوری و کسب و کار بوده و بخش دوم زمین‌های صنعتی است که با تمام زیرساخت‌ها آماده واگذاری هستند.

وی با بیان اینکه برج خدمات فن‌آوری یک برج استیجاری است که با نازل‌ترین قیمت و به شکل حمایتی در اختیار واحد‌های صنعتی جدیدالتاسیس قرار می‌گیرد، تصریح کرد: پس از توسعه این واحدها زمین‌های صنعتی داخل شهرک فن‌آوری الکترونیک و کسب و کار به آنان واگذار می‌شود تا به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه دهند.

موسوی به استقرار آزمایشگاه‌های مرجع در شهرک فن‌آوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه اشاره کرد و گفت: این آزمایشگاه‌ها در حوزه الکترونیک و صنایع غذایی دارای استانداردهای بین‌المللی هستند و می‌توانند در ارائه خدمات آزمایشگاهی به واحدهای صنعتی استان بسیار مؤثر و تأثیرگذار باشند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی افزود: واحد R &D (تحقیق و توسعه) برای به روز کردن تکنولوژی و ماشین‌آلات صنعتی همچنین اجرایی کردن طرح‌های جدید راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به امکانات واحد تحقیق و توسعه شهرک فن‌آوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه، خاطر نشان کرد: کتابخانه دیجیتال، سایت کامپیوتری با قابلیت دسترسی به بانک اطلاعاتی و مقالات علمی و امکان برقراری ارتباط تصویری و رادیویی با واحدهای صنعتی داخل شهرک از جمله امکانات فیزیکی این شهرک است.

موسوی وجود کلینیک‌های صنعتی در شهرک فن‌آوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد و ابراز داشت: این کلینیک‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله بسته‌بندی، دانش فنی، ماشین‌آلات و ... آماده ارائه خدمات به صنعتگران هستند.

وی با اشاره به بحث فن بازار گفت: در تلاش هستیم که فن‌آوری را به عرضه و فروش برسانیم و شهرک فن‌آوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه در آینده نزدیک به قلب تپنده فن‌آوری و صنعت آذربایجان‌غربی تبدیل ‌شود.

انتهای پیام/61010/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول