اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان خواستار شد

همت مضاعف بر مهندسی فرهنگی در آبادان

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان خواستار گسترش فعالیت‌های فرهنگی و اهتمام مضاعف بر مهندسی فرهنگی در این شهرستان شد.

همت مضاعف بر مهندسی فرهنگی در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند که با حضور رئیس هیئت مدیره همچنین برخی از معاونان این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: منطقه آزاد اروند در شهرستان آبادان تاکنون اقدامات و پروژه‌های مطلوبی را اجرایی و محقق کرده است.

وی با تشکر از عملکرد خوب این سازمان خاطرنشان کرد: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و اهتمام بر مهندسی فرهنگی در شهر آبادان باید بیش از پیش در دستور کار این سازمان قرار گیرد.

امام جمعه آبادان ضمن قدردانی از تلاش‌های منطقه آزاد اروند تصریح کرد: مردم این منطقه در طول هشت سال جنگ تحمیلی مصیبت و سختی‌های بسیاری را متحمل شده‌اند و امروز زمان جبران سختی‌ها به واسطه اقدامات و عملکرد مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه آبادان شهر مقاومت و ایستادگی است، اظهار امیدواری کرد؛ شهر آبادان به جایگاه شایسته و در خور شأنش باید برسد.

ابراهیمی‌پور در پایان اظهار کرد: این منطقه با برخورداری از ظرفیت‌های بالای اقتصادی، تجاری و اجتماعی باید بیش از پیش فعال و بارور شود و این مهم جز با حمایت و تعامل مسئولان محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول