اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی قزوین خبر داد

برگزاری 425 گفتمان دینی در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: امسال تبلیغات اسلامی استان قزوین 425 گفتمان دینی در مساجد، مدارس و دانشگاه‌های این استان برگزار کرده است.

برگزاری 425 گفتمان دینی در قزوین

حجت‌الاسلام عباس نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تبلیغات اسلامی استان قزوین در 10 ماه سال جاری 425 گفتمان دینی بین اقشار مختلف جامعه، دانش‌آموزان و دانشجویان در مساجد، مدارس و دانشگاه‌های این استان برگزار کرده است.

وی اذعان داشت: معلمان، مربیان، اساتید و مبلغان حوزه علمیه گفتمان‌های دینی را با شیوه‌ها و روش‌های مختلف بین اقشار مختلف جامعه، دانش‌آموزان و دانشجویان در مساجد، مدارس و دانشگاه‌های استان قزوین برگزار می‌کنند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: گفتمان‌های دینی با موضوع‌های متعددی از جمله مهدویت، عرفان‌های کاذب، نحله‌های انحرافی، عفاف و حجاب، زن و خانواده، احکام فقهی، مواد مخدر و پاسخ‌گویی به شبهات بین اقشار مختلف جامعه، دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه سال 91 توسط مقام معظم رهبری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده است، ابراز داشت: امسال گفتمان‌های دینی با این عنوان نیز بین اقشار مختلف جامعه، دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار شده است.

نظری با بیان اینکه طرح اجرای گفتمان‌های دینی از پنج سال گذشته شروع شده است، اظهار داشت: شبهات و سئوالاتی در اذعان عمومی جامعه از جمله دانش‌آموزان و دانشجویان وجود داشت که با اجرای این طرح به شبهات آنان پاسخ داده می‌شود.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان قزوین اذعان داشت: آحاد جامعه، دانش‌آموزان و دانشجویان استقبال خوبی از اجرای طرح گفتمان‌های دینی در استان قزوین می‌کنند.

وی متذکر شد: استاد مربوطه در برگزاری گفتمان‌های دینی نخست پیرامون موضوع معین شده‌ای برای مخاطبان مطالبی ارایه می‌دهد و سپس آنان سئوال‌های خودشان را به صورت مکتوب و شفاهی نزد استاد مطرح و او به سئوال‌هایشان پاسخ می‌دهد.

فرهنگ مهدویت از مباحث به روز جامعه است

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه اکنون فرهنگ مهدویت یکی از مباحث جدی و به روز جامعه است،‌ ابراز داشت: این فرهنگ در پویایی و امید دادن جامعه نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

نظری با بیان اینکه دشمنان اسلام نقشه‌های بسیاری برای خدشه‌دار کردن و آسیب رساندن به فرهنگ سبز مهدویت طراحی می‌کنند، بیان کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی از جمله اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برای مبارزه با این آسیب‌ها است.

وی ابراز داشت: روحانیون مبلغ از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در مناسبت‌های مختلف از جمله ماه محرم، صفر و رمضان برای تبلیغ و ترویج دین اسلام و اهمیت جایگاه ولایت و مهدویت در بین اقشار مختلف جامعه در مساجد سخنرانی می‌کنند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین کتاب‌ها و نرم‌افزارهایی با موضوع مهدویت به روحانیون مبلغ داده است تا فرهنگ سبز مهدویت را با اطلاعات بیشتری بین مردم نشر و گسترش دهند.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول