اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

مشارکت 12 هزار مخاطب جوان در جلسات گفتمان دینی دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از مشارکت 12 هزار مخاطب جوان در جلسات گفتمان دینی تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد.

مشارکت 12 هزار مخاطب جوان در جلسات گفتمان دینی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا شامگاه یکشنبه در نشست فعالان مذهبی دشتستان اظهار داشت: کیفیت فعالیت‌های مذهبی در سال جاری و به ویژه در مناسبت‌ها رشد محسوسی داشته است.

وی در بحث فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در آغاز نهضت اسلامی، امام خمینی(ره) به عنوان یک رهبر دینی با آگاهی از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های تشکل‌های دینی که توسط خود مردم اداره می‌شد بر بحث سازماندهی هیئت‌های مذهبی، استفاده به جا و مناسب از فرصت‌های وعظ، سخنرانی و آگاه‌سازی مردم از طریق منابر در مناسبت‌های مذهبی توجه ویژه‌ای مبذول داشتند.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان بر لزوم ارزیابی عملکرد هیئت‌های مذهبی شهرستان در دهه پیروزی انقلاب تأکید کرد و افزود: راهکارهای تعامل و مشارکت هیئت‌های مذهبی در برنامه‌های فرهنگی ادارات و نهادهای دولتی شهرستان، همکاری و مساعدت مسئولان ادارات با هیئت‌های مذهبی، هماهنگی با صدا و سیما و سایر رسانه‌ها برای انعکاس مراسم‌های مذهبی شهرستان مسئله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

محمودی‌نیا از مشارکت 12 هزار مخاطب جوان در جلسات گفتمان دینی تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد و گفت: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی 12 هزار نفر از گروه‌های مختلف مردم در جلسات گفتمان‌های دینی که به شکل همایشی به همت تبلیغات اسلامی دشتستان برگزار شده بود، شرکت کردند.

مسئول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی دشتستان نیز عنوان کرد: به همت امور فرهنگی و هیئت‌های مذهبی وابسته به تبلیغات اسلامی دشتستان در دهه فجر، تعداد 20 جلسه گفتمان دینی در مدارس، مساجد و حسینیه‌های شهرستان با حضور روحانیون و اساتید دانشگاه برگزار شد.

امرالله حسن‌پور در ادامه با اشاره به استقبال مخاطبان از این گفتمان‌ها یادآور شد: با بررسی فرم‌های پرسشنامه‌ای در جلسات گفتمان 12 هزار نفر از مباحث مطرح شده در موضوعات مختلف استفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: استفاده از تجربیات مبلغان و مبلغات بومی، مشارکت اساتید برجسته دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و مسئولان فرهنگی دانشکده کشاورزی شهرستان از نکات بارز این گفتمان‌ها بود.

مسئول فرهنگی تبلیغات اسلامی دشتستان، موضوعات گفتمان‌های برگزار شده در ایام دهه فجر را، علاوه بر دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، عفاف و حجاب و آسیب‌های اجتماعی بیان کرد.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول