اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جهان‏وطن- 48

سعدالدین: شهادت دژی مستحکم برابر توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان در آستانه برگزاری مراسم هفتمین روز شهادت سردار شهید حسن شاطری گفت: شهادت دژی مستحکم برابر توطئه‌های دشمنان است که به هیچ‌وجه قابل تسخیر نخواهد بود.

سعدالدین: شهادت دژی مستحکم برابر توطئه‌های دشمنان است

حسن سعدالدین امروز در آستانه برگزاری مراسم هفتمین روز شهادت سردار شهید حسن شاطری در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان تصریح کرد: بدون شک یکی از عوامل مهم و اساسی مقاومت و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس، جوانان پیرو ولایت و عاشق شهادت بودند که در دفاع از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور مقدس جمهوری اسلامی سر از پا نمی‏شناختند.

سعدالدین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، گفت: توجه به گرامیداشت مقام والای شهدا و ترویج فرهنگ شهادت ضرورت دارد.

فرماندار شهرستان سمنان، تقدیر از خانواده شهدا و تکریم والدین شهید که با تربیت اسلامی و با تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری فرزندان رشیدی را تقدیم به نظام و اسلام کرده‏ و در مسیر مستقیم و تحت امر ولایت به اجرای تکالیف شرعی الهی خود حرکت داشته‏اند، را وظیفه همگان دانست.

وی گفت: همه مردم ایران اسلامی مدیون مجاهدت و رشادت‌های شهدا و ایثارگران هستند.

فرماندار شهرستان سمنان با بیان اینکه رسیدن به امنیت پایدار در ایران اسلامی مدیون خون پاک شهداست، ادامه داد: دیگر زمان حمله نظامی و جنگ سخت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پایان رسیده است و اکنون چون دشمن خود را در این عرصه ناتوان دیده، به جنگ نرم روی آورده است.

سعدالدین ادامه داد: در این جنگ، قطعاً ما محتاج فرهنگ ایثار و شهادت خواهیم بود و فرهنگ ایثار و شهادت دژی مستحکم برابر توطئه‌های دشمنان است که به هیچ‌وجه قابل تسخیر نخواهد بود.

سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سال‏های جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه‏های مهندسی جنگ فعالیت داشت.

ایشان همچنین به عنوان یک سرباز ولایت‏مدار و گوش به فرمان امام و رهبر، در سال‏های اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب‏دیده لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرمنشأ بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم لبنان بود.

این سردار رشید اسلام در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

این شهادت مزدی بود که سردار شاطری بعد از عمری مجاهدت و ممارست در راه خدا و احیای ارزش های اسلامی و نیز خدمت به مردم مظلوم و مستضعف لبنان از خداوند تبارک و تعالی گرفت و امیدواریم شفاعت ایشان در روز قیامت نصیب حال ما نیز شود.

مراسم تشییع سردار شهید حاج حسن شاطری روز جمعه هفته گذشته باشکوه خاصی در شهر شهیدپرور و ولایت‏مدار سمنان برگزار شد و هزاران نفر از مردم استان سمنان از میدان سعدی (معراج شهدا) به سمت میعادگاه نماز جمعه و گلزار شهدای سمنان این شهید بزرگوار را تشییع کردند.

انتهای پیام/2249/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول