اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جهان‏وطن- 29

شهادت سردار شاطری ملت ایران را مقاوم‌تر و منسجم‌تر کرد

خبرگزاری فارس: جهاد دانشگاهی استان سمنان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن و ابراز انزجار از ترور ناجوانمردانه سردار سرافراز اسلام، شهید حسن شاطری تاکید کرد: شهادت شهید شاطری، ملت ایران را مقاوم‌تر و منسجم‌تر کرد.

شهادت سردار شاطری ملت ایران را مقاوم‌تر و منسجم‌تر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، جهاد دانشگاهی استان سمنان امروز در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه سردار شهید شاطری آورده است: آنچه در فاصله دمشق و بیروت به‌دست عوامل تروریسم دولتی رژیم غاصب و دشمنان مقاومت روی داد‌، تأیید و گواهی روشن دیگری بر این حقیقت همیشگی است که در صحنه‌‌ صف‌آرایی حق و باطل چنین مقدر شده که نبرد بین حق و باطل در پهنه اعصار هماره استمرار دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینک که امپریالیسم جهان‏خوار، جبهه دیگری را در رویارویی با اسلام، انقلاب و ارزش‌های ناب الهی گشوده است، ملت سربلند ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی با نثار خون سرخ سردارانی چون سردار شهید‌حسن شاطری ایستادگی کرده و از کیان مرزهای اعتقادی و ایمانی اسلام ناب دفاع می‌کند و ذره‌ای در دفاع از ارزش‌های اصیل دینی و میراث عظیم انقلاب اسلامی کوتاه نمی‌آید.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: سردار شهید حسن شاطری که کبوتر جانش دیگر قفس تنگ جهان را تاب نمی‌آورد، پس از سال‌ها رشادت و جانبازی در هشت سال دفاع مقدس، فارغ از مرزهای جغرافیایی، به یاری محروم‏ترین مسلمانان در کشورهای افغانستان‌، لبنان و سوریه شتافت و سرانجام پاداش یک عمر جهاد مداوم خود را که همانا شهادت در راه خدا بود، گرفت‌.

در بیانیه جهاد دانشگاهی استان سمنان یادآور شده است: بدون تردید شهادت شهید شاطری، ملت ایران را بیدار‌تر‌، مقاوم‌تر و منسجم‌تر‌ کرده و خون پاک شاطری‌ها و مغنیه‌ها روز به روز بر دوام و قوام اسلام ناب محمدی افزوده و از عمر نظام سلطه و ابهت پوشالی آنها می‌کاهد پس مبارک باد ردای خلعت شهادت بر قامت استوار شهید شاطری، مبارک باد بر ملت ایران و ملت‌های مقاوم و آزادیخواه جهان این جوشش خون، مبارک باد بر مردم شهید‌پرور استان سمنان که فرزندانش با هدیه خون خود، طلیعه‌داران رشادت و جانفشانی در طریق حق و حقیقت‌اند.

سرپرست و اعضای جهاد دانشگاهی استان سمنان در این بیانیه ضمن محکوم کردن و ابراز انزجار از ترور ناجوانمردانه سردار سرافراز اسلام شهید حسن شاطری به‌دست عوامل جبهه‌ استکبار، شهادت آن شهید راه راستی و عزت را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت رشید ایران‌، خانواده‌‌ آن شهید عزیز و مردم ولایت‏مدار استان سمنان تبریک و تسلیت گفتند.

انتهای پیام/2249/ب/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول