اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

استفاده از زبان هنر لطیف‌ترین شیوه برای تبیین وحدت است

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان گفت: استفاده از زبان هنر لطیف‌ترین و شیواترین شیوه برای تبیین وحدت است.

استفاده از زبان هنر لطیف‌ترین شیوه برای تبیین وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضایی امروز در یازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دهگلان با تقدیر از برگزار کنندگان دومین جشنواره شعر و داستان وحدت استان کردستان در شهرستان دهگلان، اظهار کرد: استفاده از زبان هنر لطیف‌ترین و شیواترین شیوه برای تبیین وحدت است.

وی گفت: چون وحدت منشا برکات و زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت است و اکنون در شرایطی قرار گرفته‌ایم که دشمنان قصد دارند از ناهماهنگی در بین مسلمانان برای ایجاد تفرقه و تضعیف اسلام استفاده کنند لازم است مسلمانان با همبستگی و اتحاد بیشتر اجازه ندهند جریان‌های سومی میان آنان اختلاف و تفرقه ایجاد کنند.

فرماندار دهگلان افزود: درد جامعه اسلامی ما و مسلمانان این است که افق دیدشان را به سیره پیامبر(ص) معطوف نکرده و از دستورات قرآن و پیامبر اسلام(ص) به طور کامل پیروی نمی‌کنند و در این شرایط استکبار و دشمنان هم از هر فرصتی جهت ضربه‌زدن به اسلام و ایجاد تفرقه میان مسلمانان استفاده می‌کنند.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دهگلان  گفت: در کشور ما شیعه و سنی براساس دیدگاه عالمانه حضرت امام خمینی(ره) انقلابی ایجاد کرده‌اند که برای کشورهای منطقه سبب بیداری اسلامی و مبارزه با ظالمان شده است و اکنون با درایت و نگاه مدبرانه مقام معظم رهبری وحدت مسلمانان در ایران برای دیگر مسلمانان کشورهای منطقه به الگویی تبدیل شده است.

خاطرنشان می‌شود در دومین جشنواره شعر و داستان وحدت استان کردستان، 164 اثر در دو حوزه شعر و داستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که 129 اثر از این تعداد در حوزه شعر و 35 اثر در حوزه داستان بود که در پایان جلسه شورای فرهنگ عمومی دهگلان از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.

انتهای پیام/79013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول