اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین:

حرکت به سمت وحدت بدخواهان نظام را ناامید می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: باید تلاش کنیم در شرایطی که رسانه‌های استکباری با همه امکانات خود در صدد ایجاد تفرقه هستند به سمت وحدت حرکت کرده و بدخواهان نظام را ناامید کنیم.

حرکت به سمت وحدت بدخواهان نظام را ناامید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار مسعود جعفری‌نسب در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک سپاه صاحب‌الامر (عج) و نیروی انتظامی که در محل سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: این تفاهم نامه تمام ابعاد کار بین نیروی انتظامی و سپاه را تبیین کرده است.

وی افزود: قبل از اینکه این تفاهم نامه تنظیم شود، بین نیروی انتظامی و سپاه استان قزوین همکاری و همدلی مطلوبی وجود داشت و دارد و بیشتر این فعالیت‌ها به نحو بسیار مطلوبی در استان قزوین انجام می‌شد.

به گفته این مسئول این تفاهم نامه قالب کار این دو نهاد انقلابی را با کیفیت‌تر خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با بیان اینکه کشور ما در حال حاضر بیش از هر چیز به خدمت صادقانه به مردم نیاز دارد، ابراز داشت: ملت ایران انسان‌هایی هستند که در طول تاریخ بشریت نمونه آن ها بسیار کم است.

جعفری‌نسب افزود: زیرا در کم‌تر جایی از دنیا انسان‌هایی پیدا می‌شوند که تا این حد از عقاید و مملکت خود دفاع کنند و در شرایط سختی که دشمن تلاش می‌کند وحدت بین آن ها را از بین ببرد، می‌بینیم که این ملت یکپارچه پشت سر مقام معظم رهبری در صحنه‌های دفاع از نظام حاضر می‌شوند.

وی اضافه کرد: نمونه بارز این حرف روز 22 بهمن ماه سال جاری بود که پیام بسیار مهمی را برای مردم داخل و خارج از کشور داشت.

این مسئول ادامه داد: زیرا در تمام دنیا کم‌تر انقلابی در طول تاریخ به ثبت رسیده است که مردم آن 34 سال با این عظمت از انقلاب خود دفاع کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با تأکید بر وحدت مطلوبی که بین این دو نهاد وجود دارد، گفت: در برخی از شرایط اختلافات در کارها وجود دارد، ولی هیچ‌گاه وحدت، یکپارچگی، یک دلی و اخلاص را نباید تحت شعاع قرار دهند. 

جعفری‌نسب افزود: بین نیروی انتظامی و سپاه در استان قزوین به دلیل تفکرات بسیار نزدیک اعتقادی و حتی سیاسی و اجتماعی که بین دو فرمانده استان وجود دارد، مشکلی در حوزه موضوعات مرتبط با وحدت نداریم که این موضوع باید برای استان‌های دیگر الگو باشد.

باید در راستای ناامید کردن بدخواهان نظام تلاش کنیم

وی با بیان اینکه بسیج ظرفیتی است که می‌تواند مورد استفاده همه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، اظهار داشت: نیروهای مخلص بسیجی با کم‌ترین هزینه و امکانات قادر هستند بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند و این نهاد تنها ارگانی است که در عمل توانسته در عمران و آبادانی مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم کشور به خوبی کار کند و خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه دهد.

این مسئول با اشاره به نقش بسیج در مقابله با معضلات اجتماعی در سطح جامعه افزود: بسیج در مقابله با معضلات اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی که در جامعه وجود دارد و یا احتمال به وجود آمدن آن ها وجود دارد، می‌تواند نقش مهمی ایفا کند و در نیروی انتظامی قصد داریم از این ظرفیت بالا برای مقابله با آلودگی‌ها استفاده کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین عنوان کرد: باید تلاش کنیم بسیاری از معضلات در مرحله نخست برطرف شده و اجازه ندهیم پرونده‌ای در این بخش‌ها تشکیل شود که این امر با همکاری بسیج محقق خواهد شد.

به گفته جعفری‌‌نسب مسائل اخلاقی، نظم ترافیکی، نظم و انضباط اجتماعی و کارهای آموزشی از جمله مواردی است که می‌توان از ظرفیت بسیج و پلیس استفاده کرد تا نتایج کار مطلوب‌تر شود.

وی افزود: بنابراین ما باید تلاش کنیم در شرایطی که رسانه‌های استکباری با همه امکانات خود در صدد ایجاد تفرقه هستند به سمت وحدت حرکت کرده و بدخواهان نظام را ناامید کنیم.

این مسئول یادآور شد: به اجرایی شدن همه مفاد تفاهم نامه امضا شده با سپاه استان پایبندیم و در عمل ثابت خواهیم کرد در تحقق اهداف آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/77001/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول