اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

وحدت میان قوا عامل پیشبرد امور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وحدت میان قوا عامل پیشبرد امور است، گفت: امروز در کشور ما مهم‌ترین و بزرگترین نیاز وحدت بین قوا است.

وحدت میان قوا عامل پیشبرد امور است

علی‌نعمت چهاردولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: توصیه‌های روشنگرانه و به موقع مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان شرقی نکات مهم و آموزنده‌ای را برای همه ملت در برداشت که اگر همه این نکات در کشور عملی و رعایت شود بسیاری از مشکلات کنونی حل خواهد شد.

وی با استناد به سخنان رهبری مبنی بر پیشنهاد مذاکره با آمریکا افزود: هدف آمریکا از مذاکره حل مشکلات مردم نیست بلکه می‌خواهد از این راه پای کشورمان را به میز مذاکره بکشاند و به دنیا اعلام کند ایران کشوری است که در مقابل تحریم‌ها شکست را پذیرفته و حاضر به مذاکره شده اما ملت ایران با مقاومت در برابر تحریم‌ها و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تمام افکار دشمن را به هم ریخت.

نماینده مردم ملایر در مجلس عنوان داشت: آمریکا اول باید برادری خود را به ملت ایران ثابت کند تا کشورمان شرط مذاکره را بپذیرد که متأسفانه دشمن هرگز در حق کشور ایران برادری نداشته و همیشه و همه جا به نفع خود قدم برداشته است.

وی ابراز داشت: امروز در کشور ما مهم‌ترین و بزرگترین نیاز وحدت بین قوا است و تهدید و تحریم برای ملت چالش نیست بلکه تفرقه و نفاق چالش اصلی است که دشمن در پی ایجاد آن میان مردم و مسئولان نظام است.

چهاردولی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه اتحاد و همدلی مردم بنا شد، عنوان داشت: امروز همراهی قوای سه‌گانه می‌تواند بر وحدت در جامعه بیفزاید و هر کجا این سه قوه از همه جدا شده و با یکدیگر همراه نبودند نظام جمهوری اسلامی ایران دچار ضربه شده است.

وی گفت: بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری به تمام این ابهامات و سئوالات پایان داد و یک بار دیگر فضای امنیت و آرامش را بین مسئولان برقرار کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به بیانیه نمایندگان مجلس در دفاع از بیانات رهبری تصریح کرد: نمایندگان مجلس با حرکت در مسیر روشنگرانه فرمایشات رهبری پیمانی دوباره بستند و اگر کسی اشتباهی را انجام داده که باعث نگرانی و ایجاد جو روانی میان مردم شده است این مسیر اشتباه تکرار نخواهد شد.

وی در ادامه در خصوص بالا رفتن قیمت مسکن نیز اظهار داشت: در این راستا نمایندگان مجلس طی هفته جاری با وزیر مسکن، راه و شهرسازی جلسه دارند و پیگیر هستند تا بتوانند قیمت مسکن را کنترل کنند.

چهاردولی خاطرنشان کرد: این مشکل در حال حاضر به صورت سراسری در کل کشور ریشه دوانده و امیدواریم با تشکیل جلسات و نظارت کنترل دقیقی در امر مسکن اجرا شود.

انتهای پیام/89013/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول