اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پرونده تخلف اخلالگران مرغ پنج شهرستان گیلان تشکیل شد

خبرگزاری فارس: پرونده‌های تخلف برای اخلالگران بازار مرغ در رشت، آستانه‌اشرفیه، املش، آستارا و رودسر تشکیل شد.

پرونده تخلف اخلالگران مرغ پنج شهرستان گیلان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در راستای نظارت و کنترل عرضه مرغ و جلوگیری از بروز مشکل در توزیع آن در استان، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی استان با اخلالگران این عرصه در روزهای اخیر برخوردهای جدی داشته است.

سرپرست اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ظهر امروز در جلسه بازرسی این سازمان چگونگی تشکیل پرونده‌های تخلف اخلالگران مرغ در پنج شهرستان استان را تشریح کرد.

علیرضا حسینیان اظهار کرد: چندین مرحله بازرسی از روند عرضه مرغ در استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها، هفت مورد کشتارگر مرغ، شش واحد مرغداری، دو نفر توزیع کننده عمده و سه واحد جوجه‌ریزی رشت به دلیل تخلفات متعدد در روزهای اخیر متخلف شناخته و با تشکیل پرونده برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این مسئول، ارزش ریالی مجموع پرونده‌های مذکور را حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان عنوان کرد.

وی نظارت بر روند عرضه مرغ در استان را با هدف اطمینان از توزیع مناسب و برخورد با تخلفات اخلالگران این عرصه ذکر کرد و افزود: این روند در آینده تداوم می‌یابد.

همچنین بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا نیز در بازرسی‌های انجام شده موفق به شناسایی یک واحد مرغداری که اقدام به گرانفروشی کرده بود، شدند.

بیژن خالق وردی‌پور، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا در این زمینه اظهار کرد: پرونده تخلف برای این واحد با ارزش بالغ بر 843 میلیون ریال تشکیل و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آستانه‌اشرفیه نیز از تشکیل 20 فقره پرونده تخلف برای اخلالگران بازار مرغ در این شهرستان خبر داد.

اسماعیل قاسمی افزود: این موارد شامل 12 واحد صنفی، هفت مورد کشتارگر مرغ و یک واحد توزیع کننده مرغ بوده است.

وی تخلف این واحدها را شامل گرانفروشی و درج نکردن قیمت اعلام کرد.

جلال حسین‌زاده، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت املش نیز اذعان کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان برای شش واحد صنفی و پنج واحد عمده فروشی عرضه مرغ پرونده تخلف تشکیل دادند و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر نیز از برخورد بازرسان این اداره با اخلالگران بازار مرغ در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: برای تعداد 16 واحد صنفی و چهار مورد کشتارگر مرغ به دلیل گرانفروشی و درج نکردن قیمت پرونده تخلف تشکیل و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

محمدعلی حسین‌نیا، ارزش ریالی مجموع پرونده‌های مذکور را حدود 60 میلیون ریال ذکر کرد.

انتهای پیام/2300/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول