اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی انجام شد

افتتاح دوازدهمین سامانه دریافت متمرکز الکترونیکی حق بیمه کشور

خبرگزاری فارس: طی مراسمی دوازدهمین سامانه دریافت متمرکز الکترونیکی حق بیمه روستاییان و عشایر کشور موسوم به «دما» در مرکز خراسان شمالی افتتاح شد.

افتتاح دوازدهمین سامانه دریافت متمرکز الکترونیکی حق بیمه کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،‌ مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خراسان شمالی ظهر امروز در مراسم افتتاح دوازدهمین سامانه دریافت متمرکز الکترونیکی حق بیمه کشور، اظهار کرد: با راه‌اندازی این سامانه تمامی اطلاعات از طریق این سیستم قابل دریافت است.

علی اسدی با اشاره به اینکه این اطلاعات از طریق شماره 300027 قابل دریافت است، گفت: خراسان شمالی دوازدهمین استان بوده که این سامانه در آن راه اندازی می‌شود.

وی شمار خانوارهای مشمول بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در خراسان شمالی را 54 هزار خانوار عنوان کرد و افزود: هم اکنون 20 هزار خانوار زیرپوشش این صندوق در استان هستند.

این مسئول در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خراسان شمالی تصریح کرد: 167 خانواده نیز که بنا به دلایلی سرپرست خودشان را از دست داده از حقوق و مزایای این صندوق در استان بهره‌مند هستند.

وی اظهار کرد: این صندوق آمادگی داشته تا سایر خانوارهای روستایی و عشایری خراسان شمالی که زیر چتر این صندوق نبوده را زیرپوشش خدمات مختلف خود قرار دهد.

اسدی همچنین شمار کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خراسان شمالی را نیز 62 کارگزار اعلام کرد.

به گزارش فارس، در این مراسم مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و شماری از مسئولان خراسان شمالی شرکت داشتند.

انتهای پیام/63001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول