اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش تاکید کرد

ضرورت برخورد با افراد متخلف در زمینه بیمه کشاورزی‌

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی آبپخش با اشاره به کاغذبازی پیچیده اداری در بیمه محصولات کشاورزی، بر ضرورت برخورد با افراد متخلف در زمینه بیمه کشاورزی تاکید کرد.

ضرورت برخورد با افراد متخلف در زمینه بیمه کشاورزی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمداسماعیل شفیعی ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات کشاورزی آبپخش اظهار داشت: گسترش خدمات در عرصه کشاورزی از اهدافی است که جهاد کشاورزی آبپخش در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای در این خصوص انجام داده است.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش خاطرنشان کرد: بیمه کشاورزی یکی از دغدغه‌های مهم کشاورزان است و این قشر کوشا با مراجعات مکرر به جهاد کشاورزی آبپخش نگرانی خود در این زمینه را اعلام کرده و بنده نیز براساس رسالت خود که خدمت‌گزاری به کشاورزان است، پیگیری‌های مربوط در این زمینه را انجام داده‌ام.

شفیعی بیان داشت: سوء‌استفاده برخی افراد سودجو از خدمات بیمه‌ای با بهره‌گیری از اسناد و مدارک ساختگی و ترفندهای مختلف زمینه‌ساز نگرانی کشاورزان شده و موجی از اعتراض این قشر کوشا و زحمت‌کش را به‌دنبال داشته است.

وی با تاکید بر ضرورت برخورد با افراد متخلف در زمینه بیمه کشاورزی‌ اضافه کرد: انتظار و خواسته به‌حق کشاورزان آبپخشی برخورد قاطع با متخلفان در عرصه بیمه کشاورزی است که با زیاده‌خواهی خود سبب تضییع حقوق کشاورزان می‌شوند.

این مسئول اذعان داشت: در برخی موارد مطرح می‌شود که کارگزاران خدمات بیمه‌ای در این عرضه تخلفاتی داشته‌اند که از مسئولان محترم صندوق بیمه کشاورزی استان انتظار می‌رود در صورت وجود چنین تخلفاتی از ناحیه کارگزاران بیمه‌ای با اشد مجازات با ایشان برخورد کنند.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش عنوان کرد: آمار موجود نشان‌دهنده آن است که در سال گذشته بالغ بر 4 هزار و 200 کشاورز از خدمات بیمه‌ای استفاده کرده‌اند که در سال جاری این میزان به 90 بهره‌بردار عرصه کشاورزی رسیده است.

شفیعی ابراز داشت: در جریان بیمه محصولات کشاورزی برخی مشکلات و کاغذبازی پیچیده اداری وجود دارد که نارضایتی کشاورزان را به‌وجود آورده که امیدواریم با همکاری مدیریت محترم صندوق بیمه کشاورزی استان این مشکل رفع شود.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول