اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان اتوبوسرانی تربت حیدریه:

رانندگان درون و برون شهری با پرداخت 50 درصد تعرفه بیمه می‎شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان اتوبوسرانی تربت حیدریه گفت: رانندگان درون و برون شهری با پرداخت 50 درصد تعرفه بیمه می‎شوند.

رانندگان درون و برون شهری با پرداخت 50 درصد تعرفه بیمه می‎شوند

محسن قندهاری در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی تربت حیدریه به منظور رفاه حال مسافرین و تغییر در مبلمان شهری از سال 1389 ساخت تعدادی ایستگاه اتوبوس با سازه جدید را آغاز کرد که در حال حاضر 14 مورد از ایستگاه‎های مذکور بهره‎برداری شده و 8 مورد دیگر جهت سال آینده در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: به استناد بخشنامه ابلاغی مدیرکل شوراهای استانداری خراسان‌رضوی و آئین‌نامه ساماندهی سرویس مدارس در سال جاری و با هماهنگی اعضای محترم شورای آموزش و پرورش شهرستان در حوزه اتوبوسرانی، نسبت به ساماندهی حدود 85 دستگاه مینی‌بوس جهت سرویس مدارس در سطح شهر و شهرک ولی عصر (عج) اقدام و با گشت ویژه مشترک نظارت بر نحوه سرویس دهی مینی‌بوس‌ها انجام می‌شود.

قندهاری بیان کرد: پس از طرح هدفمندسازی یارانه‌ها و مساعدت دولت، رانندگان درون شهری و برون شهری می‌توانند با پرداخت پنجاه درصد سهم بیمه، مشمول بیمه قرار گیرند که در همین راستا با هماهنگی شرکت تعاونی، تاکنون تعداد 1260 نفر از رانندگان مشمول این طرح شدند.

انتهای پیام/70005/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول