اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی:‌

وظیفه خود را در قبال مردم انجام دهیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی گفت: باید وظیفه خود را در قبال مردم انجام دهیم تا ورزش خراسان‌رضوی جایگاهش را پیدا کند.

وظیفه خود را در قبال مردم انجام دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید علی‌اکبر هاشمی‌جواهری صبح امروز در بازدید از هیئت فوتبال خراسان‎رضوی اظهار کرد: ایجاد رشته دانشگاهی مربیگری پایه فوتبال و همچنین بینش و دیدگاه متفاوت مدیریت جدید فوتبال خراسان‌رضوی اتفاقات خوبی است که در این ورزش افتاده است.

وی در رابطه با عملکرد تیم‎های فوتبال خراسان‌رضوی بیان کرد: عملکرد تیم فوتبال سیاه‌جامگان و فوتسال فرش‌آرا در رقابت‎های سال جاری خوب و کم حاشیه بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی با بیان اینکه ما در قبال تک تک مردم و هوادارانی که به فوتبال عشق می‌ورزند وظیفه داریم که به فوتبال کمک کنیم، عنوان کرد: هیئت فوتبال خراسان‌رضوی از ابتدای فعالیت مسئولان جدیدش در همه زمینه‌ها روند رو به جلویی را دنبال کرده است که این حاصل تلاش مجموعه‌ای از افراد فرهنگی بوده که با احساس دین و وظیفه و با عشق پا به این عرصه گذاشته‌اند.

هاشمی‌جواهری با تاکید بر همکاری و درک متقابل تمامی اهالی ورزش در شرایط دشوار مالی کنونی کشور افزود: با گذر از این برهه زمانی و بهتر شدن شرایط، کمک به هیئت فوتبال در اولویت است و در نخستین فرصت به سبب مطالبه و اقبالی که مردم نسبت به فوتبال دارند تمام تلاش خود را در این امر انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به نصب چمن مصنوعی ورزشگاه تختی مشهد خاطر نشان کرد: این اتفاق زمینه و بستر خوبی آماده کرده و با مساعدت‌ها و جدیت شهرداری مشهد مذاکراتی شده تا مجموعه تختی به عنوان یک پروژه شهری دیده شود که با تحقق این مهم شرایط متفاوتی را از این ورزشگاه مشاهده می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به مدیریت و درایتی که تاکنون در خصوص وضعیت مالکیت باشگاه ابومسلم انجام شده، ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌هایی که در این خصوص انجام می‌شود مسایل مالکیتی این باشگاه نیز حل شود.

عباس چمنیان رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی با بیان اینکه اینگونه حضورها و بازدیدها را به فال نیک می‌گیریم، عنوان کرد: ضمن اینکه در گذشته زحمات زیادی در هیئت فوتبال کشیده شده، اما با توجه به نارضایتی‌هایی که از وضعیت فوتبال استان وجود داشت، نیاز به یک اتفاق خوب احساس می‌شد.

وی افزود: در این مدت با بهره‌گیری از افراد تحصیلکرده و تلاشگران فرهنگی علاقه‌مند به فوتبال که به دلایلی سال‌ها پا در هیئت فوتبال نگذاشته بودند در سیستمی جدید تلاش شده در حل معضلات فرهنگی فوتبال نقش داشته باشند‌.

چمنیان با اشاره به ایجاد ساختمان جدید هیئت فوتبال به عنوان بخشی از هویت فوتبال خراسان‌رضوی گفت: پرداخت بدهی‌های سال‌های گذشته و تنگناهای مالی فعلی مانع از حرکت رو به جلوی هیئت نشده است اما با برطرف شدن این مشکل سرعت این حرکت رو به جلو افزایش پیدا می‌کند.

رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی تاکید کرد: تغییرات مثبت به وجود آمده در هیئت، حاصل در میان گذاشتن اعتبار تک تک حدود 40 نفر تلاشگری است که با دل و جان بدون دریافت تعهداتی که در قبال آن داشتیم سبب ایجاد وضعیت خوب کنونی شده است.

وی با اشاره به در اختیار نداشتن سالن برای انجام فعالیت‌های کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان و سختی‌های تامین سالن تمرین برای تیم فوتسال لیگ برتری بانوان خراسان‌رضوی بیان کرد: باید باور کنیم اگر چرخ رشته فوتبال بچرخد، چرخ اصلی ورزش استان چرخیده است.

چمنیان با اشاره به درگیر بودن حدود 78 نفر در اجرا و برگزاری یک مسابقه فوتبال لیگی و عدم پرداخت هزینه‌های برگزاری مسابقات توسط تیم ابومسلم خاطر نشان کرد: قطعا برگزارکنندگان مسابقه خانواده دارند و باید حق‌الزحمه این عوامل پرداخت شود.

رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی با بیان اینکه آمده‌ایم که خدمت کنیم اما نباید این عمل در قبال فنا شدنمان باشد، افزود: برای هر چه مؤثرتر بودن تلاش‌های مجموعه هیئت فوتبال زیرساخت‌هایی لازم است که حمایت همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان را می‌طلبد.

انتهای پیام/70005/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول