اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره زندان جیرفت:

قرآن نقش مهمی در اصلاح و تربیت دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره زندان شهرستان جیرفت گفت: سرمایه‌گذاری در زمینه قرآن می‌تواند نقش بسیار مهمی در اصلاح و تربیت داشته باشد.

قرآن نقش مهمی در اصلاح و تربیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حسین برشان صبح امروز در آیین تجلیل از مددجویان برتر قرآنی و فعال فرهنگی زندان جیرفت اظهار داشت: عمل کردن به دستوارت قرآنی بسیار با اهمیت‌تر از تلاوت قرآن است.

وی با بیان اینکه از آنجایی که قرآن سرچشمه تمام علوم است، سرمایه‌گذاری در زمینه قرآن می‌تواند نقش بسیار مهمی در اصلاح و تربیت داشته باشد، تصریح کرد: در نظر داریم در راستای ترویج فرهنگ قرآنی برنامه‌های بیشتری اجرا کنیم تا مددجویان بیشتری را با قرآن آشنا کنیم.

برشان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی واحد فرهنگی مسابقات قرآن به مناسبت ولادت با سعادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام حسن عسکری(ع) به مدت دو روز در زندان جیرفت در بین مددجویان برگزار شد.

رئیس اداره زندان شهرستان جیرفت گفت: این دوره از مسابقات قرآنی در رشته‌های صوت و لحن، ترتیل، قرائت و حفظ با شرکت بیش از 80 نفر از مددجویان و حضور داوران قرآنی شهرستان در نمازخانه بزرگ این اداره برگزار شد.

برشان اظهار داشت: این چهارمین دوره مسابقات قرآنی سال جاری در بین مددجویان است و مددجویان برتر به مسابقات استانی و کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/2655/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول