اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سبزوار خبر داد

برگزاری نخستین جلسه ستاد 36 دوره مسابقات قرآن کریم سبزوار

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سبزوار گفت: بزرگترین رخدادی که در سال 1391 افتاد برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در سبزوار بود که با استقبال بی‌نظیر مردمی همراه شد.

برگزاری نخستین جلسه ستاد 36 دوره مسابقات قرآن کریم سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرماندار شهرستان سبزوار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بزرگترین رخدادی که در سال 1391 افتاد برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در سبزوار بود که با استقبال بی‌نظیر مردمی همراه شد.

قاسم شعبانی‌عطار افزود: سبزوار دارای یک پتانسیل بالا در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی است و داشتن دیرینه‌ای مذهبی، حضور علما و اندیشمندان بزرگ در این شهر همه امکانات را برای ترویج فرهنگ قرآنی فراهم کرده است.

وی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با تمام قوا به میدان مبارزه فرهنگی آمده و قصد کم رنگ کردن و نابودی مسائل اعتقادی را دارد و ما در برابر آنها از قدرت بالای قرآن برخورداریم.

وی با اشاره به حضور مردم در مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: مردم حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند و در این 34 سال که از تاریخ انقلاب می‌گذرد در همه عرصه‌های مختلف حضور داشته‌اند و وظیفه ما مسئولان این است که با مردم همراهی کنیم و مشکلات آنان را حل کنیم.

وی با اشاره به تشکیل ستاد سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان تاکید کرد: همه مدیران ادارات و اعضای کمیته‌ها باید این کار بزرگ را در اولویت قرار دهند و تمام همت خود را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی انجام دهند.

وی با اشاره به برگزاری طرح بزرگ بصیرت عاشورایی در کشور افزود: متاسفانه این طرح در سبزوار به درستی اجرا نشد و آنچه که حق مردم سبزوار است ادا نشده و مسئولین توجه بیشتری به این طرح مهم و فرهنگی داشته باشند.

انتهای پیام/70027/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول