اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صنایع منطقه آزاد اروند:

موانع پیش روی صنعتگران خرمشهری برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر صنایع منطقه آزاد اروند گفت: سازمان منطقه آزاد اروند تمام تلاش خود را به کار گرفته تا موانع پیش روی صنعتگران خرمشهری را مرتفع کند.

موانع پیش روی صنعتگران خرمشهری برطرف می‌شود

حسن چراغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: در نشستی که صنعتگران سایت صنعتی خرمشهر با مدیرعامل منطقه آزاد اروند داشتند، تصمیمات خوبی در راستای ارتقای خدمت رسانی در این بخش اتخاذ شد.

وی افزود: این جلسه با حضور مدیران واحدهای تولیدی سایت صنعتی خرمشهر، مدیرعامل و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند در راستای آشنایی و تسهیل هر چه بیشتر مشکلات صنعتگران منطقه برگزار شد.

مدیر صنایع منطقه آزاد اروند ضمن تشریح خدمات صورت گرفته در سایت صنعتی خرمشهر، این بخش را یکی از محورهای مهم و حیاتی اقتصاد منطقه آزاد اروند دانست و گفت: سازمان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا موانع پیش روی صنعتگران خرمشهری را مرتفع کند.

*همچنان کاستی‌هایی وجود دارد

وی همچنین عنوان کرد: تاکنون در حوزه امور زیرساختی تلاش‌های فراوانی انجام شده است اما همچنان کاستی‌هایی در سایت مورد نظر وجود دارد که امید داریم با همت واحدهای صنعتی و سازمان این مشکلات نیز در سال‌های آینده برطرف شود.

چراغی اضافه کرد: در این جلسه همچنین به سوالات مختلف صنعتگران در خصوص مشکلات گمرکی، زیرساختی، بازرگانی و صنعتی توسط مدیرعامل سازمان و جمعی از مدیران پاسخ داده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سایت صنعتی خرمشهر با مساحت 3 هزار و 600 هکتار و داشتن 36 واحد صنعتی فعال در ناحیه صنعتی منطقه آزاد اروند قرار دارد.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول