اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس در گفت‌و‌گو با فارس خبر داد

قول مساعد رئیس‌جمهور برای الحاق کارون به منطقه آزاد اروند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور و معاون اول وی، برای پیوستن شهرستان جدید کارون به منطقه آزاد تجاری و صنعتی اروند در قالب لایحه به مجلس، قول مساعد داده‌اند.

قول مساعد رئیس‌جمهور برای الحاق کارون به منطقه آزاد اروند

ناصر سودانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: برای پیوستن شهرستان جدید کارون به منطقه آزاد تجاری و صنعتی اروند به رئیس جمهور و معاون اول وی، درخواستی ابلاغ شد که برای طرح در هیئت دولت در قالب لایحه، به مجلس قول مساعد داده‌اند.

وی افزود: از مزایای این طرح ورود کالاهای خارجی بدون عوارض گمرکی است و بخشودگی مالیاتی برای داد و ستد کالاها ایجاد شده و با پشتیبانی دولتی توسعه پایداری در منطقه به وجود می‌آید.

*ایجاد 250 هزار نفر فرصت شغلی

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر به این درخواست رسیدگی شود در شهر جدید کارون با 250 هزار نفر جمعیت فرصت‌های شغلی جدید و مشاغل جنبی ایجاد می‌شود، همچنین دستیابی به تکنولوژی و دانش فنی افزایش یافته و توسعه ناحیه‌ای و محرومیت زدایی را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: تبدیل شدن کوت عبدالله به شهرستان کارون در خصوص محرومیت زدایی و پاسخگویی به نیازهای مردم منطقه بوده و در این باره اعتراضاتی از مردم به دست ما نرسیده است.

*قابلیت لازم برای جبران عقب ماندگی‌ها

سودانی همچنین عنوان کرد: تاسیس فرمانداری، شهرداری، دستگاه‌های حاکمیتی، خدماتی و اجرایی باعث می‌شود اعتبارات لازم در لایحه بودجه 92 برای عمران و توسعه این مناطق اختصاص یابد و منابع پایدار برای توسعه به وجود ‌آید.

به گفته وی این منطقه قابلیت لازم را برای جبران عقب ماندگی موجود دارد و با وجود نیروی انسانی کوشا زیرساخت‌های پایدار در این شهرستان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ 72001/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول