اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست منابع طبیعی دامغان خبر داد

اجرای 30 ویژه برنامه در هفته گرامیداشت منابع طبیعی در دامغان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان اعلام کرد: 30 ویژه برنامه متنوع در بخش‏های مختلف، همزمان با هفته گرامیداشت منابع طبیعی در این شهرستان اجرایی می‏شود.

اجرای 30 ویژه برنامه در هفته گرامیداشت منابع طبیعی در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، احمدعلی بهاور صبح امروز در نشست هماهنگی و برنامه‏ریزی مطلوب برای هفته منابع طبیعی امسال در شهرستان دامغان که با حضور شماری از کارشناسان و مدیران منابع طبیعی در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان برگزار شد، خواستار مشارکت عمومی مردم در اجرای برنامه‏های هفته منابع طبیعی در شهر صد دروازه و شهرها و روستاهای تابعه شهرستان شد.

وی از تدوین برنامه‏های مختلفی برای اجرا در هفته منابع طبیعی در دامغان خبر داد و اظهار داشت: همه ساله از 15 تا 21 اسفند ماه به عنوان هفته منابع طبیعی در کشور گرامی داشته می‏شود و در این مدت، مردم ایران اسلامی توجه بیشتری به منابع طبیعی، درختکاری و اراضی دارند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان افزود: امسال نیز هفته گرامیداشت منابع طبیعی بر اساس برنامه‏ریزی‏های انجام شده در سازمان مرکزی، با شعار «منابع طبیعی، سرمایه ملی» در استان سمنان و شهرستان دامغان برگزار می‏شود.

بهاور همچنین از تشکیل ستاد گرامیداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان دامغان با حضور شماری از مسئولان و کارشناسان این بخش خبر داد.

وی تصریح کرد: عناوین روزهای هفته منابع طبیعی نیز مشخص و اعلام شده است و برنامه‏ها با در نظر داشتن این نامگذاری‏ها اجرایی می‏شود.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان افزود: عناوین هفته گرامیداشت منابع طبیعی به ترتیب جشن درختکاری، منابع طبیعی، آموزش و پژوهش، منابع طبیعی، همیاران، سازمان‏های مردم نهاد و پیشکسوتان، منابع طبیعی، آموزه‏های دینی و مشارکت مردم، منابع طبیعی، بسیج سازندگی و جوامع محلی، منابع طبیعی، مدیریت جامع حوزه‏های آبخیز و منابع طبیعی و قانون پیش‏بینی شده است.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول