اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان خواستار شد

توسعه فرهنگ حفظ منابع طبیعی در جامعه

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: امروز لازم است تا فرهنگ حفظ منابع طبیعی در جامعه توسعه یابد.

توسعه فرهنگ حفظ منابع طبیعی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسن میرعماد عصر امروز در بازدید علیرضا خسروی، عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، همراهی و یاری سایر دستگاه‌های اجرایی در این استان را در راستای حفاظت از منابع طبیعی خواستار شد.

میرعماد گفت: این همکاری‏ها می‏تواند به نظام‏مند شدن حفاظت از منابع طبیعی بینجامد که بدون یاری همگان امکان‌پذیر نیست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: در صورتی که مردم خودشان وارد میدان شوند و زمام امور را به دست گیرند، هیچ متجاوزی نخواهد توانست به اراضی ملی تعرض کند.

میرعماد بر لزوم توسعه فرهنگ حفظ منابع طبیعی در جامعه تاکید کرد و افزود: فرهنگ مردم در هر زمینه‏ای از جمله حفاظت از اراضی خدادادی باید ارتقا یابد.

وی خواستار تقویت پیوند مردم و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در راستای صیانت از منابع طبیعی استان شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: حفظ میراث ارزشمندی که خداوند متعال با عنایت خاص خود آن را در اختیار مردم کشورمان قرار داده است، امروز یک وظیفه دینی و شرعی است.

میرعماد توجه به این امر را از اولویت‌های منابع طبیعی کشور بیان کرد و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آن را به زیبایی هر چه تمام‏تر مطرح کردند، در حوزه منابع طبیعی نیز می‌تواند موثر واقع شود.

وی تصریح کرد: فرهنگ اقتصاد مقاومتی باید الگو و زمینه انجام کار در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: مقام معظم رهبری خواستار ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در ایران اسلامی شده‏اند و با حفظ منابع طبیعی در کشور می‏توان در این مسیر قدم برداشت.

علیرضا خسروی، عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی امروز از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان بازدید کرد.

خسروی پس از ورود به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از بخش‏های مختلف این اداره کل دیدن کرد.

وی ضمن گفت‏وگو با شماری از کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، در نشستی با مدیرکل و معاونان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان نیز شرکت کرد.

انتهای پیام/2249/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول