اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس مطرح کرد

منابع طبیعی یکی از محدودیت‎های دامداری گلستان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی یکی از محدودیت‎های دامداری در استان گلستان را منابع طبیعی عنوان کرد.

منابع طبیعی یکی از محدودیت‎های دامداری گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا صابری بعد از ظهر امروز در جمع مدیران استان گلستان اظهار داشت: با توجه به محدویت‎ها و معذوریت‎هایی که دامداران با منابع طبیعی دارند، نیاز به تدوین سند در این حوزه احساس می‌شود تا بتوانیم مسائل را با منابع طبیعی حل کنیم.

17 دامداری در سال جاری در رامیان به دادگاه معرفی شدند

وی تصریح کرد: 17 دامداری در سال‌جاری در شهرستان رامیان به دادگاه معرفی شدند که احکام بیشتر این دامداران صادر شده و برخی نیز منتظر صدور حکم دادگاه هستند.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی رویکرد رئیس‎جمهور را نسبت به منابع طبیعی در تسهیل مسیر توسعه استان گلستان در بخش دامداری و منابع طبیعی مهم خواند.

باید روز به روز جایگاه گلستان ارتقا پیدا کند

صابری با تاکید بر اینکه باید روز به روز جایگاه گلستان ارتقا پیدا کند، ابراز داشت: تصمیمات خوبی در استان برای توسعه

گرفته شده که می‌تواند بسیار راهگشا باشد بنابراین نیاز است همت‎ها را بسیج کرده و به صورت یک سیستم منسجم عمل کنیم.

وی با بیان اینکه دستگاه‎های اجرایی استان باید دیدگاه‎های خویش را در اجرایی شدن تصمیمات، به سند چشم‎انداز نزدیک کنند، متذکر شد: پافشاری بر اجرای نظرات شخصی به ادامه روند توسعه‎ای استان لطمه خواهد زد.

در زمینه گیاهان دارویی به عرصه تعریف شده‎ای نیاز داریم

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید عرصه‎های معین و مناسب برای فعالیت‎های اقتصادی در استان تعریف شود، یادآور شد: همان‌طوری که در کشت و تولید زعفران عملکرد مناسبی داشتیم در زمینه گیاهان دارویی نیز به عرصه تعریف شده‎ای نیاز داریم.

صابری اضافه کرد: اگر مزیت‎های اقتصادی تعریف شوند یقینا کشاورزان نیز از آن استقبال خواهند کرد و این وظیفه به عهده دستگاه‎های اجرایی است و می‎توان بسیاری از اراضی بایر را احیا کنیم تا فعالیت‎های اقتصادی نیز رونق بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه سند تولید ملی با نگاه راهبردی اقتصاد مقاومتی در استان طراحی شود، متذکر شد: قطعا یکی از مهمترین راهکارهایی که ما را در این مدل جدید می‎تواند کمک کند استفاده از ظرفیت‎ها و توانمندی‎های خودمان است.

گلستان می‎تواند الگوهای خوبی را برای ورود به عرصه جدید تولید ملی ایجاد کند

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خوشبختانه سرمایه انسانی در استان زیاد است که روز به روز در بخش کشاورزی مازاد می‎شود.

صابری افزود: در گلستان خاک حاصلخیز، منابع زیرزمینی و طبیعی ارزشمندی وجود دارد که می‎تواند الگوهای خوبی را برای ورود به عرصه جدید تولید ملی ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه تحریم راه جدیدی برای کشور است، ابراز داشت: اگر مخالفان نظام اسلامی از روی دشمنی تحریم را طراحی کردند ولی به لطف الهی با اندیشه و تعاملی که بین مدیران استان وجود دارد سختی چند صباحی که به مردم وارد شده و زندگی را کمی سخت کرده تبدیل به دوره جدیدی از شکوفایی اقتصادی خواهد شد که همه ما نسبت به آن افتخار خواهیم کرد.

انتهای پیام/2307/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول