اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نرماشیر:

ارتقای دهستان روداب مشکلات مردم را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نرماشیر گفت: دهستان روداب غربی در این شهرستان دارای مشکلات ویژه‌ای است که با ارتقای آن به بخش می‌توان، مشکلات آن را بهتر برطرف کرد.

ارتقای دهستان روداب مشکلات مردم را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، حجت‌الاسلام روح‌الله ایرانژاد سه‌شنبه شب در دیدار با استاندار کرمان  اظهار داشت: دهستان روداب غربی دارای مشکلات ویژه‌ای است که با ارتقای آن به بخش می‌توان، مشکلات آن را بهتر برطرف کرد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد بخش روداب غربی خاطرنشان کرد: چندین دفعه در این ارتباط به مسئولان پیشنهاد داده‎ایم و چندین بار نیز به مسئولان کشوری و مجموعه استانداری نامه نوشته‎ و پیشنهاد تاسیس و ایجاد بخش روداب غربی را داده‎ایم.

ایرانژاد با بیان اینکه با وجود همه پیگیری‎ها تاکنون این خواسته به حق مردم محقق نشده و اقدامی در این زمینه نشده است، اضافه کرد: این دهستان با ظرفیتی که در آن وجود دارد و با توجه به وسعت و پراکندگی بسیار زیاد آن، می‎توان با کارشناسی دقیق در این مورد تصمیم‎گیری کرد.

امام جمعه نرماشیر تاکید کرد: مسئولان با بررسی‎های لازم می‏توانند، ترتیبی اتخاذ کنند که 30 روستایی که همجوار هم قرار دارند و پرجمعیت نیز هستند، تجمیع و به مرکزیت یکی از روستاها آن را به بخش ارتقاء داد.

این مسئول بیان کرد: در این دهستان غیور مردان مجاهدی بودند که مخلصانه برای این انقلاب ایثار و بیش از 50 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و تبدیل دهستان به بخش حق آنان است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سد عظیم نساء، بزرگترین منبع آبی شرق استان کرمان و زمین‌های حاصلخیز فراوان که در این دهستان وجود دارد، خوب مدیریت شود، تولیدات محصولات کشاورزی رشد قابل توجهی دارد.

امام جمعه نرماشیر افزود: با توجه به اینکه مردم این منطقه برای رفع مشکلات اداری خود مسافت 80 کیلومتری را تا مرکز شهرستان طی و با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند، ایجاد بخش در این دهستان از ضروریات است.

اسماعیل نجار استاندار کرمان نیز قول مساعد داد تا تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گیرد.

انتهای پیام/80026/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول