اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی استقبال گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان صورت گرفت

ارتقای رتبه کشوری کهگیلویه و بویراحمد در طرح ملی حفظ قرآن

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی استقبال و حضور گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان این استان در طرح ملی حفظ قرآن، رتبه کشوری کهگیلویه و بویراحمد از رتبه هفتم به رتبه ششم ارتقا یافت.

ارتقای رتبه کشوری کهگیلویه و بویراحمد در طرح ملی حفظ قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پرویز طاهری امروز در نخستین همایش بزرگ تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان حافظ قرآن مدارس گچساران با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم از مردم فهیم، بصیر، عفیف، با شرافت و با کرامت ایران اسلامی و به ویژه مردم این شهرستان برای حضور حماسی در صحنه مبارزه بین‌المللی و در صحنه مبارزه با استکبار جهانی در میدان درخشان 22 بهمن تشکر کنم.

حضور 4 هزار 200 نفری دانش‌آموزان و فرهنگیان گچساران در طرح حفظ قرآن

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: لبخند رضایت ولی امر مسلمین جهان بر شما ملت آگاه و همیشه در صحنه مبارک‌باد.

طاهری ابراز داشت: به برکت خون شهدا کشور ، ملت و فرزندان ایران اسلامی با قرآن و آیات الهی و انسان‌ساز این کتاب مقدس مأنوس هستند.

وی برگزاری نخستین همایش بزرگ تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان حافظ قرآن مدارس گچساران را جشن انس با قرآن دانست و گفت: برگزاری این جشن فرصتی مناسبی برای حضور در میان حافظان و فعالان قرآنی گچساران است.

طاهری هدف از حضور خود در این همایش را تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در طرح ملی نهضت حفظ قرآن در گچساران عنوان کرد و یادآور شد: از همه معلمان، مربیان، مدیران آموزشگاه‌ها، اولیای دانش‌آموزان، روحانیون و به ویژه امام جمعه گچساران و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان که مشوقان و مروجان خوبی برای دانش‌آموزان در این زمینه بودند، تشکر ویژه می‌شود.

وی با اشاره به اهداف اجرای طرح ملی نهضت حفظ قرآن گفت: با توجه به منویات مقام عظمای ولایت مبنی بر اینکه باید در کشور 10 میلیون حافظ قرآن داشته باشیم، این طرح با ابلاغ وزیر آموزش و پرورش اجرایی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استقبال گسترده 4 هزار و 200 نفری دانش‌آموزان و فرهنگیان گچساران در این طرح، بیان داشت: در این شهرستان دو برابر آنچه که پیش‌بینی شد اعلام آمادگی و شرکت کردند.

46 هزار و 200 دانش‌آموز و فرهنگی استان در طرح حفظ قرآن شرکت کردند

طاهری تصریح کرد: در کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 44 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان در این طرح حضور داشتند.

وی با اشاره به حضور یک‌هزار و 170 نفر از فرهنگیان این استان در طرح ملی حفظ قرآن ادامه داد: این حضور بی‌نظیر سبب ارتقای رتبه کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور شد.

طاهری با بیان این‌که 14 هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان از نیم تا 10 و بالاتر قرآن را حفظ کردند، ابراز داشت: این استان از رتبه هفتم به رتبه ششم کشوری ارتقا یافت و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز رتبه استان به رتبه‌های بالاتری ارتقا یابد.

وی بیشترین حفظ جزء قرآن را 20 جزء و توسط دانش‌آموز مقطع متوسطه استان عنوان کرد و افزود: در این طرح دانش‌آموزان فهیم و با بصیرت استان خوش درخشیدند.

انتهای پیام/82001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول