اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده مدال المپیک 2008 پکن:

جام جهانی تهران نخستین مسابقه رسمی کشورهاست

خبرگزاری فارس: دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن گفت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام جهانی 2013 تهران نخستین رقابت‌های رسمی کشورها بعد از المپیک است.

جام جهانی تهران نخستین مسابقه رسمی کشورهاست

سیدمراد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: حضور 10 کشور برتر صاحب کشتی در جام جهانی تهران می‌تواند از اتفاقات به وجود آمده کشتی جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: حضور 10 تیم برتر کشتی جهان در تهران و همچنین شرکت کشتی‌گیران باتجربه و مطرح دنیا می‌تواند موجب رقابت تنگاتنگ کشتی‌گیران باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در ادامه ابراز داشت: کشورها در جام جهانی تهران در کنار کشتی‌گیران با تجربه خود در چند وزن جوان‌گرایی کردند که با نفرات جدید به شناسایی ترکیب خود می‌پردازند.

دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن گفت: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان نیز همچون دیگر کشورها با ترکیب با تجربه و جوان در این مسابقات حضور یافت و با تشویق تماشاگران ایرانی از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره محسوب می‌شود.

محمدی درباره حذف کشتی از المپیک 2020 بیان داشت: حذف کشتی از المپیک از سوی بعضی‌ها غیراخلاقی و غیراصولی است.

وی یادآور شد: جام جهانی 2013 تهران بهترین فرصت است که تمامی کشورها بسیج شده و با هماهنگی و تشکیل جلسه از حذف کشتی در المپیک جلوگیری کنند.

قهرمان 2006 جهان درباره حذف کشتی از المپیک را موجب دلسردی کشتی‌گیران دانست و اظهار داشت: ورزش کشتی از رشته‌های پرطرفدار بیشتر کشورها است که وزرای ورزش کشورها و کشتی‌گیران باید هر طوری شده از این اقدام جلوگیری کنند.

انتهای پیام/86005/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول