اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هنرهای نمایشی بوشهر خبر داد

اجرای عمومی نمایش «کشتی خنض» در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هنرهای نمایشی بوشهر از اجرای عمومی نمایش «کشتی خنض» در استان بوشهر خبر داد.

اجرای عمومی نمایش «کشتی خنض» در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد مظفری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایش کشتی خنض با حضور بیش از 40 نفر از هنرمندان دیر به روی صحنه رفت.

وی افزود: نمایش کشتی خنض در ادامه توسعه تئاتر و اجرای عمومی در سطح استان توسط هنرمندان دیری به اجرای عمومی درآمد.

وی گفت: نمایش «کشتی خنض» نوشته رضا مختارزاده و به کارگردانی عبدالزهرا محمودی در اولین مرحله از اجراهای عمومی خود در شهر دیر به اجرای عمومی درآمد، این نمایش که کاری از گروه شوالیه 79 است طی مدت پنج شب در دیر به اجرای عمومی درآمد و با استقبال خوب علاقه‌مندان روبرو شد.

مظفری افزود: از شاخصه‌های خوب این نمایش این بود که در نمایش کشتی خنض  بیش از 40 نفر از هنرمندان تئاتر شهر دیر حضور دارند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر با اشاره به سیاست انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر در توسعه تئاتر در استان اضافه کرد: قرار است این نمایش در شهر بوشهر، کنگان و جم نیز به اجرای عمومی درآید.

وی همچنین اضافه کرد در حال حاضر در شهر بوشهر نیز نمایش تعزیه اشباح بر دریای پارس به روی صحنه است که تا 18 اسفند ادامه خواهد داشت.

مظفری بیان کرد: نویسنده این نمایش ابوذر مختارزاده و کارگردان عبدالزهرا محمودی است و محمدرضا ابراهیمی، عبدالزهرا محمودی، قانون میثم عابدی، حمد عمرانی، رسول محمودی، هدی ادیبی، صادق زارعی، فاطمه شعرانی، محمد جعفری، حسین سلطان پور، محسن شجاعی، قاسم انجم‌روز و روح الله فرهنگ دوست، غلامرضا بردستانی، محمد غفاری، وحید احمدپور، یوسف ایزدپناه، مرتضی سلطان‌پور، حبیب مومنی، اکبر ابراهیمی، علی امیری، عباس شاکرنیا، عباس شناگر، حسین شعرانی، لعیا عابدی و یسنا عمرانی بازیگران این نمایش هستند.

وی ادامه داد: همچنین محمدرضا ابراهیمی دستیار کارگردان، سعید فولادی دراماتوژ، عباس قنبری طراح دکور و صحنه این نمایش بودند و اجرای دکور بر عهده مسلم عابدی و صادق چاره‌دان، طراح نور؛ جعفر احمدپور، اجرای نور؛ امیر عابدی، طراح چهره؛ هدی ادیبی، طراح لباس؛ مریم محمودی، دوخت لباس؛ لیلا محمدی، موسیقی؛ امین رنجبر، منشی صحنه؛ خاطره دشتی، مسترینگ؛ مسعود جعفری، عکاس؛ احمد انجم‌روز، طراح بروشور و پوستر؛ رضا خیراندیش و اینجنرینگ؛ امین عابدی بودند.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول