اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردیبهشت ماه سال آینده

همایش تازه‌های ارتوپدی در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر علمی همایش تازه‌های ارتوپدی اندام‌های فوقانی گفت: این همایش از 25 تا 27 اردیبهشت ماه سال آینده در کرمان برگزار می‌شود.

همایش تازه‌های ارتوپدی در کرمان برگزار می‌شود

امیررضا صادقی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان مهلت ارسال مقالات به این همایش را تا 20 فروردین سال آینده اعلام کرد و اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند برای ارسال مقاله به پایگاه اطلاع‌رسانی همایش مراجعه و پس از نام‌نویسی و دریافت نام کاربری و کلمه عبور مقاله خود را ارسال کنند.

وی افزود: این همایش دارای امتیاز بازآموزی برای متخصصان ارتوپدی، جراح عمومی، جراح ترمیمی، بیهوشی، طب فیزیکی و کارشناسان فیزیوتراپی و پرستاری است.

صادقی‌فر با اشاره به نقش و عملکرد اندام فوقانی و دست به نمایندگی از تمام عضلات، اعصاب و استخوان‌های آن تصریح کرد: در طب جایگاه اندام فوقانی و ظرافت‌های به کار رفته در توزیع اعصاب و منشاگیری عضلات و اتصال استخوان‌ها و رباط‌ها ذهن هر متفکری را به تسبیح و تعظیم الهی وا می‌دارد.

 دبیر علمی همایش تازه‌های ارتوپدی اندام‌های فوقانی عنوان کرد: از این رو اهمیت آگاهی از اختلالات بیماری‌ها و حوادثی که این اندام را به مخاطره می‌اندازد بیش از پیش مهم جلوه می‌کند.

وی ابراز داشت: همایش تازه‌های ارتوپدی اندام‌های فوقانی از 25 تا 27 اردیبهشت ماه سال آینده به همت انجمن جراحان ارتوپدی ایران ـ شاخه کرمان و دانشگاه علوم پزشکی کرمان با همکاری انجمن جراحان ارتوپدی ایران، انجمن جراحی دست ایران و انجمن جراحان شانه و آرنج ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2446/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول