اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان عنوان کرد

حضور 150 سمن در همایش‌ توانمندسازی سمن‌های فعال در بم ‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به برگزاری سومین همایش ملی توانمندسازی سمن‌های فعال در بم گفت: 150 سمن از سراسر کشور برای حضور در این همایی دعوت به عمل آمده است.

حضور 150 سمن در همایش‌ توانمندسازی سمن‌های فعال در بم ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد فولادی‌ماهانی‌ پیش از ظهر امروز در نشست خبری سومین همایش ملی توانمندسازی سمن‌های فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی و توسعه سلامت در بم اظهار داشت: این همایش دوم تا چهارم اسفندماه جاری با دعوت از 150 سمن از سراسر کشور در بم برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با سمن‌ها در سه حوزه فعالیت دارد و در این راستا اقدام به برگزاری جشنواره ملی اتفاق و ارزشیابی و رتبه‌بندی سمن‌های زیرمجموعه خود کرده است.

فولادی عنوان کرد: ساماندهی اعتبارنامه‌ سمن‌ها و توانمندسازی سمن‌ها دو همایش ملی دیگری است که وزارت ورزش و جوانان در حوزه سازمان‌های مردم نهاد انجام داده است.

وی افزود: سومین همایش ملی توانمندسازی سمن‌های فعال به مبحث آسیب‌های اجتماعی و توسعه سلامت می‌پردازد و در دو بخش آموزشی و کارگاه‌های تخصصی و تعامل کارگروه‌ها با مسئولان دستگاه‌ها و عملیاتی کردن راهکارها برگزار می‌شود.

فولادی ابراز داشت: جلسات متعددی در راستای برگزاری این همایش با قوه قضائیه، وزارت ورزش و جوانان، سازمان بهزیستی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، وزارت کشور، شورای اسلامی شهر تهران، نیروی انتظامی تهران برگزار شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در سطح استان کرمان با اداره کل بهزیستی، اداره کل اجتماعی استانداری، دادگستری، ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با مواد مخدر به بحث و گفت‌وگو نشسته‌ایم.

به گزارش فارس،‌ سومین همایش ملی توانمندسازی سمن‌های فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی و توسعه سلامت ‌دوم تا چهارم اسفند‌ماه جاری در بم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80017/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول