اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش ملی توانمندسازی سمن‌های فعال در بم

40 سمن فعال کرمان در‌ همایش توانمندسازی سمن‌ها حضور دارند‌‌

خبرگزاری فارس: دبیر علمی همایش ملی توانمندسازی سمن‌های فعال در بم گفت:‌ 40 سازمان مردم نهاد فعال استان کرمان در‌ همایش ملی توانمندسازی سمن‌های فعال در بم‌ حضور دارند.

40 سمن فعال کرمان در‌ همایش توانمندسازی سمن‌ها حضور دارند‌‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فرشاد رفیعی پیش از ظهر امروز در نشست خبری سومین همایش ملی توانمندسازی سمن‌های فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی و توسعه سلامت در بم اظهار داشت: تعامل سمن‌ها با دولت و ارگان‌های متولی در زمینه آسیب‌های اجتماعی و توسعه سلامت یکی از اهداف این همایش است.

وی ادامه داد: شیوه مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در فعالیت‌ها با توجه به اینکه برخی از پیش‌بینی‌های در نظر گرفته شده در قانون اجرایی نیستند نیز در این همایش در نظر گرفته شده است.

رفیعی آموزش را از مباحث اصلی‌ همایش ملی توانمندسازی سمن‌های فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی و توسعه سلامت عنوان کرد و افزود: در این همایش کارگاه‌های آموزشی در راستای نقش سمن‌ها در آسیب‌های اجتماعی و توسعه سلامت و ارائه مدل‌های موفق سازمان‌ها در سمن‌ها است. 

وی با اشاره به حضور 40 سمن فعال استان کرمان در این همایش ملی بیان کرد: این همایش موقعیت مناسبی برای ارائه توانمندی‌های استان کرمان در این مبحث است.

رفیعی افزود: انتقال تجربیات با برگزاری کارگاه‌های مستقیم و کارگاه‌های غیرمسقیم مانند ارائه مجلات و مطبوعات از دیگر مزایا و اهداف این همایش دو روزه است.

وی تصریح کرد: به منظور بازیابی آموزش‌های ارائه شده در همایش، سی‌دی آن تهیه و در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد. تمام کارهای اجرایی این همایش به عهده سمن‌ها است.

به گزارش فارس،‌ سومین همایش ملی توانمندسازی سمن‌های فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی و توسعه سلامت، ‌دوم تا چهارم اسفند ماه جاری در بم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80017/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول