اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار اسلامشهر عنوان کرد

عبور از‌ تحریم اقتصادی با تفکر و مدیریت درست

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار اسلامشهر گفت: با تفکر و مدیریت درست می‌توانیم از بحران اقتصادی ایجاد شده توسط دشمنان علیه کشور با موفقیت عبور کنیم.

عبور از‌ تحریم اقتصادی با تفکر و مدیریت درست

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، محمدرضا موفق ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: دشمن امروز با راه‌اندازی تحریم‌ها در نظر دارد تا ملت ایران را خسته کرده و آنان را نسبت به اهدافشان دلسرد کند.

وی ادامه داد: اما یک مدیریت درست و کنترل دقیق بازار می‌تواند در خنثی کردن اهداف پلید دشمنان بسیار تأثیرگذار باشد.

این مسئول با بیان اینکه حمایت از تولید، ‌کار و سرمایه ایرانی باید بیش از هر زمان دیگری مد نظر قرار گیرد، افزود: مسئولان باید تدابیر اساسی را به منظور حمایت از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنان بردارند و آنان را به سمت خودکفایی و تولید محصولات با کیفیت سوق دهند.

موفق تأکید کرد: هنگامی که این واحدها به سمت پیشرفت سوق داده شوند، علاوه بر تولید محصولات با کیفیت‌تر می‌توانیم در توسعه اشتغالزایی و رفع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نیز گام برداریم.

وی در ادامه سخنان خود به نزدیک شدن سال نو اشاره کرد و افزود: با توجه به روزهای پایانی سال و افزایش خریدهای مردم تدابیر لازم برای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها در این شهرستان اندیشیده شده است.

این مسئول گفت: در این راستا علاوه بر افزایش تعداد بازرسان از صنوف مختلف تشدید فعالیت بازرسان نیز انجام شده است.

موفق اظهار داشت: عده‌ای سودجو که تنها به فکر رسیدن به منافع مادی خود هستند، در این ایام اقدامات خود را به منظور گرانفروشی و کم‌فروشی انجام می‌دهند که با تدابیر انجام شده با این گونه افراد برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول