اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

رهبری نگران مفاسد اقتصادی هستند / سازمان ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی تاسیس شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه رهبر انقلاب از اینکه به صورت جدی در زمینه مفاسد اقتصادی کاری انجام نشده نگران بودند، گفت: پیشنهاد می‌کنم از نمایندگان تراز اول هر سه قوه سازمانی با عنوان مبارزه با مفاسد اقتصادی به صورت ملی تاسیس شود.

رهبری نگران مفاسد اقتصادی هستند / سازمان ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی تاسیس شود

عوض حیدرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بخش‌های زیادی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب به تقاضای دولت آمریکا برای مذاکره ونوع سلطه‌گری آن اختصاص داشت و فراز اصلی آن نیز به افرادی اختصاص پیدا می‌کرد که در جمهوری اسلامی ایران ارتباط با آمریکا را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مطابق رهنمودهای رهبر رفتار آمریکایی‌ها فریبکارانه است و ما نباید صحبت‌‌های آنها در این زمینه را باور کنیم.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند که اگر آمریکایی‌ها پس از اصلاح رفتارهای خود دست به سوی جمهوری اسلامی ایران دراز کنند ملت ایران به یقین آن را می‌پذیرد اما با آنچه تاکنون دیده‌ایم مذاکره امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به تذکر رهبر انقلاب به رئیس‌جمهور و رئیس مجلس درباره اشتباهشان در جلسه یک‌شنبه گذشته اظهار کرد:  برداشت ما از فرمایش ایشان این است که رئیس‌جمهور باید اصلاح رویه‌ای در کارهای خود انجام دهد.

حیدرپور تأکید کرد: همچنین با توجه به فرمایش ایشان درباره اینکه استیضاح باید فایده‌ای داشته باشد نمایندگان مجلس اشتباه خود را پذیرفته و عذرخواهی کردیم چرا که به واقع استیضاح در شرایط کنونی بی‌فایده بود.

وی ادامه داد: مجلس باید مطالبات کنونی مردم، ایجاد اشتغال، کمک به تولید ملی که از مطالبات کنونی مرم ماست و مبارزه با مفاسد اقتصادی را که رهبر انقلاب در هر دو بخش سخنان خود به آن اشاره کرد را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب از اینکه به صورت جدی در زمینه مفاسد اقتصادی کاری انجام نشده نگران بودند، تصریح کرد: پیشنهاد من در زمینه مفاسد اقتصادی به صورت مشخص آن است که سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی به صورت ملی تاسیس شود که این سازمان لازم است از نمایندگان تراز اول هر سه قوه تشکیل شده باشد و یک رئیس در حد ملی به ریاست آن برگزیده شود.

وی اضافه کرد: در این سازمان باید سازوکارهایی به تصویب برسد که به صورت جدی به فسادهای اقتصادی و مالی کشور رسیدگی کرده و یس از جمع‌بندی کلی آن را برای برخورد قضایی به قوه قضائیه ارائه کند.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول